آموزش آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4

تکنومال - فریم ویر اندروید باکس A95X F4

آموزش آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4

 

امروز قصد داریم در این مقالعه نسبت به بررسی و آموزش آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4 بپردازیم . این دستگاه که با پردازنده چهار هسته ای amlogic s905 x4 در فوریه 2021 به بازار عرضه شده است. که نسخه های قابل عرضه برای این مدل رم های 2 و 4 گیگ و حافظه های داخلی 16 و 32 و 64 و 128 می باشد .و عملکرد بهینه و قابل قبولی را از خود در میان اندروید باکس های دیگر نشان داده است . که گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید اندروید باکس در بین سایر مدل ها است.

اما گاها کاربران در مواردی خاص نیازمند آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4 می باشد . این مشکلات در صورت استفاده نادرست از دستگاه به وجود می آید .

 


برای اطلاعات بیشتر به مقاله تعمیر اندروید باکس مراجعه فرمایید….


 

فریم ویر یا همان رابط بین سخت افزار و نرم افزار دستگاه بوده که وظیفه مدیریت سخت افزار را برعهده دارد . همچنین سیستم عامل نیز جزیی از فریم ویر دستگاه می باشد که در صورت ارایه آپدیت های غیر رسمی از این طریق قابل آپدیت می باشد.

 

لوازم مورد نیاز برای آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4

 

برای آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4 لازم است تا کامپیوتر از نوع ویندوز در دسترس داشته باشید همچنین یک عدد کابل دیتا از نوع usb به usb و یک عدد سوزن نازک مورد نیاز است . لازم به توضیح است که کابل حتما از نوع انتقال دیتا باشد نه از نوع انتقال پاور . همچنین دو طرف آن نرینگی usb داشته باشد .

 

مراحل انجام کار

 

پس از تهیه موارد گفته شده لازم است که آخرین نسخه نرم افزار amlogic burning tools را به روی کامپیوتر خود داشته باشید.این نرم افزار برای فلش دستگاه های مجهز به پردازنده های شرکت املاجیک معرفی شده و آخرین نسخه آن یعنی 3.2 در قسمت زیر قرار داده شده است.

 


برای دانلود نرم افزار AML USB BURNING TOOLS کلیک کنید...


 

  1. برای شروع کار ابتدا فایل زیپ دانلود شده از بالا را اکسترکت و نرم افزار مربوطه را نصب کنید .
  2. بعد از نصب نرم افزار را اجرا کنید اگر چنانچه زبان نرم افزار به حالت چینی باشد آن را مطابق تصویر زیر به انگلیسی تغیر دهید.و سپس نرم افزار را بسته و دوباره اجرا کنید .تکنومال - فریم ویر اندروید باکس A95X F4
  3. سپس فایل فریم ویر خود را با توجه به سری اندروید باکس خود از لینک زیر دانلود و در رایانه خود ذخیره کنید . فقط به این مورد توجه کنید تا کنون فقط دونسخه برای اندروید باکس A95X F4 عرضه شده که نباید به اشتباه نصب کرد . زیرا علاوه بر نسخه اندروید نوع چیپست وای فای نیز تغیر کرده و آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4 با نسخه اشتباه  موجب از کار افتادن وای فای می گردد.

 


برای دانلود فریم ویر اندروید 11 با چیپست وای فای AW3155 اینجا کلیک کنید .(لازم به توضیح است اگر اندروید پایه دستگاه شما اندروید یازده است فقط این نسخه را دانلود کنید)


برای دانلود فریم ویر اندروید 10 با چیپست وای فای x4-04-26 اینجا کلیک کنید .(لازم به توضیح است اگر اندروید پایه دستگاه شما اندروید ده  است فقط این نسخه را دانلود کنید)


 

4. پس از دانلود فایل مورد نظر فایل زیپ را در کامپیوتر خود اکسترکت و ذخیره نمایید . این فایل زیپ حاوی فایلی با پسوند IMG بوده که همان فایل مورد نظر برای آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4 می باشد.

5. پس از طی مراحل بالا به سراغ نرم افزار می رویم و مطابق تصویر زیر از منو بالا سمت چپ از منو FILE گزینه IMPORT IMAGE را انتخاب می کنیم.

 

تکنومال - اندروید باکس A95X F4

 

6. سپس از پنجره باز شده سراغ فایل IMG دانلود شده می رویم و پس از انتخاب فایل دکمه OPEN را زده و صبر می کنیم تا فریم ویر اندروید باکس A95X F4 به روی نرم افزار آپلود گردد.

7. پس از آپلود گزینه START در قسمت سمت راست نرم افزار فعال می گردد که این گزیته را انتخاب می کنیم .

 

تکنومال - فریم ویر اندروید باکس A95X F4

 

8. در مرحله آخر فقط کافیست اتصالات به ترتیبی که گفته می شود برقرار شود . برای اینکار ابتدا اندروید باکس را به صورت ثابت به روی میز کنار کامپیوتر شخصی خود قرار دهید و کابل USB را به طرف USB سمت راست اندروید باکس متصل کنید . (طرف دیگر پس از انجام مرحله بعد باید متصل گردد)

9. در سمت چپ دستگاه کنار پورت USB سوراخ ریزی وجود دارد که انتهای این سوراخ دکمه بوت قرار گرفته است لازم است کاربر به صورت ثابت این دکمه را نگه دارد و تا مرحله شناسایی توسط رایانه می بایست ثابت نگه داشته شود و لحظه ای رها نگردد.

 

تکنومال - فریم ویر اندروید باکس A95X F4

 

10. درحالتی که دکمه بوت ثابت نگه داشته شده طرف دیگر کابل را با دست دیگر به پورت USB رایانه خود متصل کنید و اجازه دهید رایانه آلارم شناسایی را به صدا در بیاورد.

11. پس از شناسایی دستگاه از پورت USB هدف نرم افزار به صورت اتوماتیک فریم ویر اندروید باکس A95X F4 را آپدیت خواهد نمود . و کاربر محترم می تواند پس از شناسایی توسط رایانه دکمه بوت را رها کند . در این مرحله نیاز به کار خاصی نیست اجازه دهید تا آپدیت به صورت صد در صد تکمیل گردد.

 

فروشگاه اینترنتی تکنومال

 

در آخر بدون نیاز به کار خاصی دستگاه را جدا و به تلوزیون خود متصل و با روال عادی به استفاده از آن بپردازید .

 

فروشگاه اینترنتی تکنومال

مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید:

 

در آپدیت فریم ویر اندروید باکس A95X F4 ممکن است با مواردی روبرو شوید :

  • اتصالات برقرار شد ولی رایانه شناسایی نمی کند؟ در این حالت ابتدا کابل خود را بررسی کنید که از نوع دیتا باشد و هیچ گونه قطعی روی کابل مشهود نباشد . اگر چنانچه از کابل خود مطمن هستید بنابر این موقع انجام اتصالات دکمه بوت لحظه ای رها شده که مراحل باید به ترتیب گفته شده با دقت دوباره انجام شود .
  • فریم ویر آپدیت شد ولی بوت دستگاه طولانی تر شده ؟ این امر کاملا طبیعی بوده و در اولین استارت لود بوت کمی بیشتر به طول می انجامد ولی در مراحل بعدی کاملا مشکل حل خواهد شد.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که با گذشت زمان و باتوجه به مدل اندرویدباکستان ممکن است لینک های موجود در این مقاله منقضی شده باشند پس در هر زمانی که این مقاله را میخوانید به این نکته توجه داشته باشید که نسخه بروز را دانلود کرده و بر روی دستگاه نصب کنید.

در آخر چنانچه مشکلی در زمینه آپدیت فریم ویر اندروید باکس A95X F4 دارید با ما در میان بگذارید بهترین راه حل برای شما کاربر عزیز ارایه خواهد شد.

 

برطرف کردن هنگی اندروید باکس a95x f4 چگونه است ؟

با آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4 ایین موضوع به سادگی قابل حل می باشد

آپدیت فریم ویر اندروید باکس a95x f4 نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی دارد ؟

بله کامپیوتر و کابل دوطرفه با نرینگی یو اس بی از نوع دیتا احتیاج است

دستگاه من هیچ گونه علایم ظاهری ندارد آیا در این روش قابل حل می باشد ؟

با توجه به این که در این موارد آسیب سخت افزاری بسیار متحمل می باشد اما در مواردی دیده شده که عدم وجود علایم ظاهری از به هم ریختگی فریم ویر بوده است

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *