آموزش تعویض فریمور اندروید باکس T95 H616

فریمور اندروید باکس T95 H616

اگر به دنبال حل مشکل اندروید باکس خود با بروز رسانی فریمور اندروید باکس T95 H616 هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید . در این آموزش لینک های دانلود رام اندروید باکس T95 H616 را برای شما قرارداده ایم که با استفاده از آموزش های زیر می توانید مشکل اندروید باکس خود را برطرف سازید .


همچنین برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس کلیک کنید ….


فریمور چیست ؟

فریمور یک میان افزار است که ارتباط بین سخت افزار و نرم افزار را در تجهیزات هوشمند برقرار می کند . فریمور را معمولا شرکت سازنده سخت افزار ارائه می دهد و سیستم عامل نیز جزئی از فریمور می باشد . گاهی ممکن است به دلایل خاصی با به هم ریختگی فریمور رو به رو شویم که در این مقاله نسبت به بروز رسانی یا تعویض فریمور اندروید باکس T95 H616 پرداخته ایم .

چه زمانی باید فریمور اندروید باکس T95 H616 را بروزرسانی کنیم

زمانی که شما با مشکلات زیر روبرو می شوید نیاز به تعویض یا بروز رسانی فریمور اندروید باکس T95 H616 خواهید داشت در غیر اینصورت نیازیی به انجام این آموزش بر روی اندروید باکس شما نمی باشد .

  • گاهی ممکن است در اثر استفاده طولانی و نصب متعدد برنامه های غیر مجاز یا ورود فایل های مخرب و یا ویروسی به دستگاه اندروید باکس شما با کندی و یا هنگی عملکرد آن روبرو شوید . در این صورت ابتدا می بایست با ورود به بوت دستگاه خود ریست فکتوری را انجام دهید در صورت اینکه مشکلتان حل نشد تعویض رام ویا بروزرسانی فریمور اندروید باکس T95 H616 می باشد .
  • گاهی نیز ممکن است پس از اتصال به برق و استارت دستگاه مشاهده کنید که بوت دستگاه به درستی انجام نمی شود و احتمالا در لوگو T95 گیر می کند . در این صورت نیز ابتدا با ورود به بوت دستگاه ریست فکتوری را انجام دهید در صورت اینکه ورود به بوت موفقیت آمیز نباشد می توانید با تعویض رام اندروید باکس T95 H616 مشکل خود را حل کتید .
  • همچنین ممکن است از سمت شرکت سازنده آپدیت رسمی و یا غیر رسمی ارائه شود که در اتو آپدیت اندرویدباکس شما در دسترس نباشد در این صورت می توانید با  آموزش زیر دستگاه اندروید باکس خود را بروز رسانی کنید .
  • در بعضی مواقع نیز دستگاه پس از اتصال به برق هیچگونه علائمی را از خود نشان نمی دهد . در این صورت با وجود احتمال بالای آسیب سخت افزاری امکان به هم ریختگی فریمور نیز وجود دارد که با بروز رسانی فریمور اندروید باکس T95 H616 قابل حل خواهد بود .

همچنین مشاهده کنید ” آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX H616


برای تعویض رام اندروید باکس T95 H616 چه تجهیزاتی مورد نیاز است ؟

برای آپدیت و بروزرسانی فریمور اندروید باکس T95 H616 نیاز است تا یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز را در دسترس داشته باشید . همچنین می بایست یک کابل دوطرفه نرینگی USB را تهیه کنید . لازم به توضیح است کابل مورد نظر می بایست از نوع دیتا باشد در صورت انتخاب کابل نوع پاور عملیات شناسایی اندروید باکس توسط کامپیوتر و نرم افزار انجام نخواهد شد .

فریمور اندروید باکس T95 H616

برای انجام مراحل فلش و تعویض رام اندروید باکس لازم است تا فایل های زیر را با توجه به ورژن اندروید باکس خود دانلود و در کامپپیوتر خود ذخیره کنید . در ادامه طریقه استفاده از این فایل ها را به شما آموزش خواهیم داد.


برای دانلود نرم افزار PhoenixSuit کلیک کنید ….

برای دانلود فریمور اندروید باکس T95 H616 ( نسخه های بلوتوث دار ) کلیک کنید ….

برای دانلود فریمور اندروید باکس T95 H616 ( نسخه های بدون بلوتوث ) کلیک کنید ….


در دانلود فریمور نسخه مخصوص دستگاه خود را انتخاب کنید . نسخه های این اندروید باکس بلوتوث دار و بدون بلوتوث می باشد. در صورت نصب اشتباه دستگاه دچار نقص عملکرد می گردد.

روش نصب فریمور

برای نصب فریمور اندروید باکس لازم است تا فایل نرم افزار و فریمور مخصوص اندروید باکس خود را دانلود و در کامپیوتر خود ذخیره کنید . سپس نرم افزار PhoenixSuit را بر روی رایانه خود نصب و اجرا کنید .

  • برای انجام مراحل فلش پس از باز کردن نرم افزار PhoenixSuit از منو بالایی نرم افزار گزینه FIRMWARE را انتخاب کنید .
  • سپس گزینه IMAGE را انتخاب کنید و اجازه دهید تا فایل رام اندروید باکس T95 H616 به روی نرم افزار آپلود گردد.
  • فریمور اندروید باکس T95 H616
  • پس از آن لازم است مطابق تصویر زیر ابتدا با استفاده از یک چوب کبریت یا میخ متوسط دکمه بوت تعبیه شده در انتهای پورت AV را بفشارید و با یک دست آن را ثابت نگه دارید . با دست دیگر نیز اتصال کابل را با کامپیوتر و اولین پورت یو اس بی اندروید باکس برقرار کنید .
  • فریمور اندروید باکس T95 H616
  • پس از آن در صورت اینکه مراحل را به درستی انجام داده باشید نرم افزار پیام شناسایی اندروید باکس را مطابق تصویر زیر به شما نشان خواهد داد . در این صورت روی گزینه ” YES ” کلیک کنید . بعد از زدن این گزینه می توانید دکمه بوت را رها کنید .
  • فریمور اندروید باکس T95 H616
  • در نهایت مطابق تصویر زیر نرم افزار شروع به بروزرسانی یا تعویض فریمور اندروید باکس T95 H616 خواهد نمود . اجازه دهید تا مراحل به صورت صد درصد تکمیل شود . پس از آن می توانید بدون نیاز به کار خاصی کابل یو اس بی را از اندروید باکس جدا کنید . توجه داشته باشید که در تمامی مراحل گفته شده نیاز به اتصال آداپتور نیست .
  • فریمور اندروید باکس T95 H616

البته این نکته قابل ذکر است که بدلیل بروز شدن نسخه های اندروید و فریمور های اندروید باکس هاشما در زمان فلش کردن و یا آپدیت نسخه اندروید دستگاهتان به این نکته توجه داشته باشید که نسخه ای که دانلود میکنید بروز باشد و منقضی نشده باشد که دراین صورت مراحل نصب حطا خواهد داد و عملیات انجام نخواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا آموزش بروزرسانی فریمور اندروید باکس T95 H616 را در اختیار شما بگذاریم . اگر چنانچه سوالی در این مورد دارید و یا در صورت وجود اشکال در لینک های دانلود رام اندروید باکس T95 H616 آن را با ما در میان بگذارید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *