آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX H616

آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX H616

چنانچه به دنبال فریمور اندروید باکس H96 MAX H616 هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تمامی آموزش های بروز رسانی و رام اندروید باکس H96 MAX H616 را در اختیار شما خواهیم گذاشت .


مشاهده کنید ” نمایندگی اندروید باکس


چه مواقعی نیاز به تعویض رام اندروید باکس H96 MAX H616 نیاز هست ؟

در تجهیزات اندرویدی چه اندروید باکس و چه تلفن های همراه گاهی به دلیل پیدایش بعضی از مشکلات نرم افزاری نیاز به تعویض یا بروز رسانی فریمور هست . که بسیاری از این مشکلات معمولا به دلیل عدم دسترسی به بوت دستگاه از طریق ریست فکتوری نیز حل نمی شود . که معمولا در بین بعضی از تعمیرکاران با عنوان فلش اندروید باکس نیز یاد می شود .

مشکلاتی که  با آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX H616 قابل حل می باشد عبارتند از :

  • گاهی ممکن است اندروید باکس شما پس از استفاده های طولانی دچار هنگی شود که این امر به دلیل ویروسی شدن یا نصب فایل های غیر مجاز یا پر شدن ظرفیت دستگاه به وجود می آید. اگر چنانچه با ریست فکتوری مشکل حل نشود نیاز به تعویض رام اندروید باکس H96 MAX H616 می باشد .
  • گاهی ممکن است پس از استارت دستگاه بوتینگ دستگاه انجام نشود و در لوگو H96 دستگاه گیر بکند . در این حالت چون دسترسی به ریست فکتوری وجود ندارد با آپدیت فریم ویر اندروید باکس H96 MAX H616 می توان مشکل شما را حل کرد .
  • گاهی هم کارخانه های سازنده آپدیت های رسمی یا غیر رسمی برای مدل های اندروید باکس خود ارائه می کنند که می توان با آموزش زیر آن را بروز رسانی کرد .
  • همچنین در مواقع بسیار زیادی مشاهده شده که این اندروید باکس پس از اتصال به برق هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد . در این حالت علاوه بر گزینه های آسیب سخت افزاری به هم ریختگی شدید فریمور نیز بسیار متحمل می باشد که آن هم با آموزش زیر می تواند حل شود .

همچنین برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس ارزان کلیک کنید …


فریمور چیست ؟

فریمور و یا FIRMWARE یک عامل یا میان افزار در بین سخت افزار و نرم افزار می باشد که سیستم عامل نیز جزئی از فریمور می باشد و تغیرات در فایل های این میان افزار می تواند باعث نقص در عملکرد دستگاه های هوشمند از جمله اندروید باکس گردد .

معمولا فریمور نیز توسط شرکت های تولید کننده سخت افزار ارائه می شود تا ارتباط بین نرم افزار و سیستم عامل را برقرار کند .همچنین اکیدا توصیه می شود اگر دانشی در مورد فریمور دستگاه خود ندارید از دستکاری یا نصب دوباره آن پرهیز کنید .

آموزش بروزرسانی فریمور اندروید باکس H96 MAX H616

در اندروید باکس ها و از جمله در این مدل روش یکسانی برای تعویض رام وجود دارد . نرم افزار های تعویض رام اندروید باکس ها نیز معمولا توسط شرکت های سازنده پردازنده مرکزی آن ها ارائه می گردد  در ادامه تمامی لینک ها و فایل های مورد نیاز برای تعویض رام اندروید باکس H96 MAX H616 را برای شما قرار خواهیم داد .

لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای فلش اندروید باکس :

  • کابل با دو طرف نرینگی یو اس بی از نوع دیتا ( لازم به توضیح است همانطور که در مقالات قبل نیز اشاره شد حتما می بایست کابل مورد نظر از نوع دیتا باشد . در صورت انتخاب کابل از نوع پاور که برای کول پد لپتاب کاربرد دارد هیچ کارایی نخواهد داشت و کامپیوتر اندروید باکس را شناسایی نخواهد کرد )
  • کامپیوتر از نوع ویندوز
  • خلال دندان یا چوب کبریت

همچنین لازم است دو فایل که به ترتیب نرم افزار نصب فریمور و رام اندروید باکس H96 MAX H616 هست را دانلود و بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید که در ادامه طریقه نصب و استفاده را برای شما آموزش خواهیم داد.


برای دانلود فریم ویر اندروید باکس H96 MAX H616 و نرم افزار PhoenixSuit کلیک کنید …


  1. بعد از باز کردن لینک بالا دوفایل مورد نظر را دانلود کرده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید . سپس نرم افزار PhoenixSuit را از حالت فشرده یا زیپ خارج کرده و نسخه انگلیسی نرم افزار را که با نام EN مشخص شده است را بر روی کامیوتر خود ذخیره کنید . فایل رام را هم که با پسوند IMG هست را دانلود و در محلی از کامپیوتر خود ذخیره کنید .
  2. سپس به سراغ نرم افزار PhoenixSuit رفته و آن را اجرا کنید . این نرم افزار مخصوص آپدیت فریمور یا نصب رام های دستگاه های حاوی پردازنده مرکزی ALLWINNER می باشد .
  3. پس از اجرای نرم افزار گزینه FIRMWARE را از منو بالا انتخاب کنیدآموزش آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX H616
  4. از صفحه باز شده گزینه IMAGE را انتخاب کرده و فایل IMG که قبلا دانلود و ذخیره کرده بودید را انتخاب کنید و اجازه دهید تا به روی نرم افزار اندروید باکس شما نصب گردد .آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX H616
  5. سپس لازم است که اتصال برقرار گردد . برای اتصال ابتدا به وسیله چوب کبریت دکمه بوت موجود در انتهای پورت AV را فشار دهید و مطمئن باشید که دست شما ثابت است تا در مرحله اتصال کابل دکمه بوت رها نگردد
  6. پس از آن کافیست یک طرف کابل را به پورت USB کامپیوتر خود و طرف دیگر کابل را به دستگاه اندروید باکس وصل کرده و از نرم افزار گزینه UPGRADE را انتخاب کنید .
  7. پس از آن اجازه دهید تا مراحل فلش اندروید باکس توسط نرم افزار تکمیل گردد . پس از تکمیل می توانید دستگاه را جدا کرده و به تلوزیون خود متصل کنید .

لازم به توضیح است اگر چنانچه پس از اتصال اندروید باکس توسط کامپیوتر شما شناسایی نشد . ابتدا از نوع کابل که در بالا توضیح دادیم اطمینان حاصل کنید سپس این مراحل را دوباره تکرار کنید .

تعمیر اندروید باکس H96 MAX H616

اگر چنانچه پس از پایان مراحل نصب بار دیگر امکان نصب رام را نداشتید و یا مشکل سخت افزاری در اندروید باکس شما وجود داشت می توانید با کارشناسان ما برای تعمیر در ارتباط باشید .

البته این نکته قابل ذکر است که بدلیل بروز شدن نسخه های اندروید و فریمور های اندروید باکس هاشما در زمان فلش کردن و یا آپدیت نسخه اندروید دستگاهتان به این نکته توجه داشته باشید که نسخه ای که دانلود میکنید بروز باشد و منقضی نشده باشد که دراین صورت مراحل نصب حطا خواهد داد و عملیات انجام نخواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم آموزش آپدیت و بروز رسانی فریمور اندروید باکس H96 MAX H616 را به شما ارائه دهیم . اگر چنانچه سوالی در مورد رام و تعویض رام اندروید باکس دارید با ما در ارتباط باشید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *