فروش عمده اندروید باکس

فروش عمده اندروید باکس

اگر به دنبال خرید عمده اندروید باکس هستید با شرایط ویژه فروش عمده اندروید باکس در مدل های مختلف در خدمت شما هستیم لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا مزایای خرید عمده از تکنومال را در اختیار شما قرار دهیم.

اندروید باکس چیست ؟

پیش از اینکه به شرایط فروش عمده اندروید باکس بپردازیم باید ببینیم اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد ؟ اندروید باکس یا تی وی باکس که طراحی معمولا در اندازه یک کف دست دارند امکان هوشمند سازی را برای هر نوع تلوزیونی فراهم می آورند. این دستگاه ها دارای سیستم عامل اندروید می باشند و کاربرد های بسیار متنوعی دارند که در قسمت زیر به گوشه ای از آن ها اشاره می کنیم .

فروش عمده اندروید باکس

  • امکان نصب و اجرای اپلیکیش های اندرویدی نظیر اینستاگرام و تلگرام و ….
  • امکان نصب انواع بازی های اندرویدی از قبیل پابجی موبایل و کال آف دیوتی و ….( لازم به توضیح است که اگر اندروید باکس را برای بازی انتخاب می گردد باید از کانفیگ سخت افزاری مناسبی برخوردار باشد )
  • امکان انتقال تصویر صفحه گوشی و یا تبلت و یا لپ تاب به صفحه تلوزیون از طریق فناوربی های میرا کست یا ایر پلی
  • امکان اتصال به اینترنت و وب گردی بر روی تلوزیون
  • امکان اتصال انواع دسته بازی و موس و کیبورد و یا ریموت ایر و …..
  • امکان نصب و اجرای انواع سیستم های نمایش خانگی نظیر آپارات فیلیمو نتفیلیکس و یوتیوب و …. بر روی تلوزیون

و هزاران امکانات دیگر که تنها با خرید این دستگاه ها قادر خواهید بود تلوزیونی فراتر از یک تلوزیون هوشمند را در اختیار داشته باشید . برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس کلیک کنید .

انواع مدل ها در خرید عمده اندروید باکس

چه خریدار عمده و چه خریدار خرده این کالا باشید باید این مورد را در نظر بگیرید که این کالا نیز همانند سایر کالا ها دارای انواع مختلفی می باشد . اندروید باکس ها نیز از این امر مستثنی نیستند و باید با توجه به کاربری خود کانفیگ سخت افزاری متناسب را انتخاب کنید . از انواع اندروید باکس ها می توان اندروید باکس برای بازی و یا اندروید باکس ارزان اشاره کرد .

نمایندگی فروش عمده اندروید باکس

گروه بازرگانی تکنومال که زیر مجموعه شرکت آتی پرداز صنایع پاسارگاد می باشد دارای یک دهه تجربه در زمینه واردات و عرضه انواع تجهیزات هوشمند از جمله اندروید باکس  می باشد . که با استفاده از روابط خود با شرکت های تولید کننده موفق کسب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش از شرکت های تولید کننده شده است . برای مشاهده مجوز ها و گواهینامه نمایندگی اندروید باکس کلیک کنید .

این نکته را نیز باید بیافزایم که تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنومال دارای گارانتی معتبر شش ماهه(6ماه) میباشند که این موضوع خود یک عامل مهم و بسیار موثر در انتخاب تکنومال میباشد.

مزایای خرید از تکنومال

همانطور که گفته شد تکنومال دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش از شرکت های خارجی تولید کننده اندروید باکس می باشد . بنابر این علاوه بر اینکه شما در هنگام خرید عمده اندروید باکس بهترین و مناسب ترین قیمت همکاری را دریافت خواهید کرد . از خدمات پس از فروش بهتری نیز برخوردار خواهید بود . تکنومال آمادگی کافی جهت پاسخگویی به مشتریان شما را دارد .

کیفیت کالاهای تکنومال

همانطور که اطلاع دارید و می توانید از فیدبک این کالا ها در سایر فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنید این کالا ها در کیفیت های متنوعی در بازار عرضه شده اند و متاسفانه نارضایتی بعضی از کاربران را در پی داشته است . اما تکنومال هنگام قرار داد با شرکت سازنده درخواست تضمین کیفیت را درخواست کرده است همچنین نمایندگان ما ناظر بر کیفیت محصولات در خط تولید ممی باشند.

خرید عمده ایرموس و ریموت ایر

همانطور که می دانید گروه بازرگانی تکنومال علاوه بر اندروید باکس در زمینه لوازم جانبی این کالاهای هوشمند نیز فعال است . از جمله این کالا ها می توان به دسته بازی و ایرموس و ریموت ایر نیز اشاره کرد . برای خرید عمده ایرموس و ریموت ایر با ما در ارتباط باشید .

خرید عمده اندروید باکس

جهت استعلام قیمت همکاری و دریافت شرایط خرید و مذاکره با واحد فروش تکنومال (شرکت آتی پرداز صنایع پاسارگاد ) می توانید با ما در تماس باشید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید . برای ارتباط با می توانید از روش های زیر اقدام کنید .

واتساپ پشتیبانی فروش : +989352488959

تلفن تماس : 04137249720 (داخلی یک)

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *