آموزش ریست اندروید باکس

ریست اندروید باکس

اگر اندروید باکس شما دچار مشکل نرم افزاری شده است و به دنبال روش ریست اندروید باکس خود را برای حل مشکلتان هستید تا انتهای این مقاله مارا همراهی کنید تا بهترین روش های ریست کردن اندروید باکس را در اختیار شما قرار دهیم .

گاهی به دلایل متعدد که در ادامه نسبت به بررسی آن ها می پردازیم دستگاه شما دچار به هم ریختگی و تداخل فایل های فریم ویر شده است در این صورت دستگاه شما برای برطرف سازی این تداخل یا به هم ریختگی نیازمند ریست خواهد بود . برای ریست اندروید باکس ها سه روش وجود دارد که در ادامه هر یک از روش ها را برای شما آموزش خواهیم داد . ما را همراهی کنید .


همچنین مشاهده کنید ” خرید اقساطی اندروید باکس


چرا و چه زمانی نیازمند ریست کردن اندروید باکس خود هستیم ؟

اگر نیازمند پاکسازی اطلاعات و دیتا و برنامه های خود هستید ریست کردن اندروید باکس می تواند بهترین و سریع ترین راه حل برای این کار باشد . اما توجه داشته باشید تمامی اطلاعاتی که قبلا به روی اندروید باکس خود وارده کرده بودید بدون امکان بازگشت پاک خواهد شد .

اگر اندروید باکس شما به دلیل نصب برنامه های متعدد و پر شدن حافظه دچار تغیراتی در سرعت عملکرد و … شده است ریست اندروید باکس می تواند بهترین و سریع ترین راه حل برای این مشکل باشد . این اتفاق به دلیل تداخل فریم ویر با فایل هایی که قبلا بر روی اندروید باکس نصب شده اند رخ می دهد و حتی ممکن است اندروید باکس شما را دچار هنگی بکند .

اگر دستگاه شما در هنگام استارت در لوگو گیر می کند یا به اسطلاح فنی بوت نمی گردد به احتمال زیاد با ریست اندروید باکس خود با یکی از روش هایی که در قسمت زیر به آن اشاره خواهیم کرد مشکل حل و مرتفع گردد . این اتفاق هم به دلیل آسیب و تداخل شدید فایل های فریمور اتفاق می افتد که نیاز مند طی کردن مراحل زیر می باشد .

روش ریست اندروید باکس

برای انجام عملیات ریست کردن اندروید باکس سه روش وجود دارد . لازم به توضیح است که در هر یک از این سه روش اطلاعات و دیتای شما بدون امکان بازگشت کاملا از دست خواهد رفت . پیشنهاد می کنیم اگر اطلاعات ضروری بر روی دستگاه خود دارید قبل از انجام ریست از اطلاعات خود بکاپ بگیرید .


مشاهده کنید ” انواع مدل های اندروید باکس با اندروید 12


روش 1 : ریست اندروید باکس از طریق تنظیمات

این روش یکی از آسان ترین روش های ریست اندروید باکس می باشد و می تواند تا حدودی مشکلات را از این طریق حل کند . برای انجام این کار سراغ تنظیمات دستگاه خود رفته و از قسمت device performance گزینه reset factory را انتخاب کنید . در بعضی از مدل های اندروید باکس ممکن است گزینه reset factory مسیر دیگری باشد که اگر به آن دسترسی نداشتید مرحله بعدی می تواند راه حل مشکل شما باشد .

روش 2 : ریست کردن اندروید باکس از طریق منو بوت

این روش بهترین روش برای ریست اندروید باکس شما خواهد بود .  برای انجام این روش اندروید باکس خود را از برق جدا کرده و دکمه بوت را گرفته و مجددا به برق متصل کنید . در این حالت کافیست تا چند ثانیه دکمه بوت را نگه دارید تا صفحه تنظیمات بوت برای شما باز شود . که با انتخاب گزینه reset factory مطابق تصویر زیر عملیات ریست اندروید باکس شما تکمیل خواهد شد .

دکمه بوت : دکمه بوت ممکن است در مدل های مختلف در قسمت های متفاوتی جایگذاری گردد . اما در اکثر مدل ها یا در انتهای پورت av قرار داده شده یا اینکه در انتهای سوراخ ریزی در انتهای پورت های اتصال قرار داده می شود .

ریست کردن اندروید باکس

روش سوم : ریست کردن اندروید باکس با آپدیت فریم ویر

این روش که سخت ترین و تخصصی ترین روش ریست اندروید باکس می باشد در میان متخصصان با نام های فلش کردن یا تعویض فریم ویر نیز یاد می شود . برای انجام این روش نیازمند کابل با دو طرف نرینگی usb  و کامپیوتر و فایل flash tools و فایل فریم ویر اندروید باکس مورد نظر خواهید بود . به دلیل اینکه این روش کمی تخصصی تر می باشد ، روش فلش کردن هری ک از اندروید باکس ها را با فایل های مورد نظر در بخش وبلاگ تکنومال قرار داده ایم .

کلام آخر

در پایان اگر چنانچه سوالی در مورد ریست کردن اندروید باکس و مشکلات مربوط به آن دارید می توانید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و بهترین راه حل را برای مشکلات خود دریافت کنید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *