تکنومال دارنده نمایندگی اندروید باکس از شرکت های خارجی

فروشگاه اینترنتی تکنومال

پس از مکاتبات طولانی با انواع شرکت های تولید کننده اندروید باکس شرکت آتی پرداز صنایع پاسارگاد (سهامی خاص ) با نام تجاری گروه بازرگانی تکنومال موفق به کسب نمایندگی اندروید باکس در زمینه واردات و عرضه و خدمات پس از فروش از شرکت های تولید کننده در انواع اندروید باکس و لوازم جانبی از قبیل ایرموس گردید .

معرفی دستگاه های اندروید باکس

این دستگاه ها را که معمولا به نام های اندروید باکس یا تی وی باکس مشاهده می کنید . گجت های هوشمند بسیار پر کاربردی هستند که قابلیت هوشمند سازی تلوزیون های معمولی را دارا می باشند .

همانطور که از نام آن معلوم است اندروید باکس ها و یا تی وی باکس ها دارای سیستم عامل اندروید می باشد و کاربرد هایی فراتر از تلوزیون های هوشمند و نزدیک به کاربرد های موبایل را به تلوزیون شما می آورد که در زیر به اختصار نسبت به کاربرد های آن می پردازیم سپس اهمیت خرید از نمایندگی اندروید باکس که دارای خدمات پس از فروش از شرکت سازنده هستند را برای شما خواهیم گفت .

  • یکی از کاربرد های اصلی این گجت های هوشمند امکان نصب و اجرای اپلیکیشن و بازی های اندرویدی است .
  • از کاربرد دیگر این دستگاه ها می توان به امکان نصب و استفاده از سرویس های نمایشی مانند نتفیلیکس یوتیوب و یا فیلیمو نماوا و… می توان اشاره کرد .
  • بر روی اندروید باکس ها همانند گوشی های تلفن همراه میتوان با استفاده از مروگر های موجود برای دستگاه های اندرویدی وب گردی کرد و لذت برد
  • امکان استفاده از سیستم ها و نرم افزار هی IPTV
  • می توان بازی نصب کرد و اندروید باکس را به یک کنسول بازی تبدیل کرد و از بازی های اندرویدی نیز لذت برد

و هزاران امکانات جذاب دیگر که می توانید با مشاهده سایر مقالات اندروید باکس در سایت فروشگاه اینترنتی تکنومال با قابلیت های ویژه آن ها آشنا شوید .

اما برای تهیه این گجت های هوشمند به چه مواردی باید توجه داشته باشیم و آیا خرید از نمایندگی اندروید باکس از شرکت های تولید کننده مزیتی نسبت به فروشگاه های دیگر دارد ؟


همچنین مشاهده کنید ” آموزش فارسی کردن زبان اندروید باکس


مواردی که باید در تهیه این گجت های هوشمند از نمایندگی اندروید باکس توجه داشته باشیم

اندروید باکس ها نیز همانند تلفن های همراه یا حتی تلوزیون های هوشمند که به عملکرد این گجت ها بسیار نزدیکند در مدل های مختلف دارای کانفیگ های سخت افزاری مختلفی هستند . که در نتیجه هر کانفیگ سخت افزاری دارای عملکرد و قیمت مختص به خود خواهد بود .

در اندروید باکس ها نیز این مورد مستثنی نبوده و موجب ایجاد انواع طبقه بندی هایی با توجه به کانفیگ سخت افزاری شده است . از جمله انواع طبقه بندی ها می توان به اندروید باکس برای بازی یا اندروید باکس ارزان اشاره کرد .

از جمله موارد تاثیر گذار در کیفیت های اندروید باکس و مدل های موجود در نمایندگی اندروید باکس می توان به نوع پردازنده و قدرت پردازشی آن و پردازنده گرافیکی و میزان حافظه رم و حافظه داخلی و امکانات جانبی اشاره کرد .

نمایندگی اندروید باکس در عرضه و واردات و خدمات پس از فروش

تکنومال با دارا بودن یک دهه تجربه در زمینه این گجت های هوشمند با استفاده از روابط خود با انواع تولید کننده و عرضه کننده موفق به کسب نمایندگی از این شرکت های سازنده شده . تکنومال اولین شرکتی است که در ایران موفق به دریافت نمایندگی از شرکت های خارجی شده است .

این نمایندگی در زمینه واردات و عرضه و خدمات پس از فروش می باشد . که از شرکت هایی مثل A95X و H96 و X96 و … که دارای بازار متحد در کشور های خارجی دارند این نمایندگی اندروید باکس را تا سال 2026 تایید کرده اند . در ادامه می توانید تصویر و گواهی نامه نمایندگی را ببینید .

نمایندگی اندروید باکس

اهمیت خرید از نمایندگی اندروید باکس

همانطور که می دانید دستگاه های هوشمند دارای پیچیدگی های خاص خود در زمان راه اندازی و پشتیبانی از آن در زمان استفاده می باشند . اگر فروشنده دانش کافی در پاسخ به سوالات خریداران خود را نداشته باشد کاربر و خریدار دچار سردرگمی و احساس نارضایتی از خرید خود را خواهد داشت .

همچنین بعضی از مشکلات فنی و پیچیدگی آن نیازمند دانش کافی از سمت تولید کننده می باشد که به طور حتم این دانش را در اختیار نمایندگی های خود در حوزه فروش و خدمات پس از فروش آن ها می گذارد .

اندروید باکس ها نیز از این امر مستثنی نیستند و خدمات پس از فروش مناسب از سمت تولید کننده یا نمایندگی اندروید باکس اهمیت بالایی دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت .

کلام آخر

در این مقاله سعی شد مزایای خرید از نمایندگی اندروید باکس را در اختیار شما بگذاریم . اگر سوالی در حوزه خرید از انواع مدل های اندروید باکس یا راه اندازی و …. دارید می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید .

 

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *