مرکز خرید اندروید باکس در قزوین

فروشگاه اینترنتی تکنومال

اگر به دنبال خرید اندروید باکس در قزوین هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا علاوه بر برسی ویژگی های بهترین اندروید باکس های موجود در بازار روش خرید اندروید باکس در قزوین را در اختیار شما قرار دهیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید .

اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد ؟

اذندروید باکس ها دستگاه ها یا گجت های هوشمندی در ابعاد و اندازه یک دست می باشد که به راحتی از طریق کابل HDMI به هر نوع نمایشگری اعم از تلوزیون های ساده و یا حتی پروژوکتور ها و … متصل می شوند . امکاناتی که شما با تهیه و خرید اندروید باکس به دست می آورید بسیار فراتر از یک تلوزیون هوشمند می باشد . و مطمئنا می تواند شما را تا مدت ها با دنیای هوشمند سرگرم کند . برخی از امکاناتی که شما با تهیه اندروید باکس در قزوین به دست می آورید عبارت است از :

  • امکان نصب و اجرای انواع نرم افزار و بازی های اندرویدی
  • امکان تماشا و استفاده از سرویس های نمایش آنلاین خانگی نظیر فیلیمو و نماوا و ….
  • با اندروید باکس قادر خواهید بود تا به اینترنت متصل شده و از دنیای بی انتهای وب بر روی تلوزیون خود لذت ببرید .
  • امکان انتقال تصویر صفحه گوشی یا تبلت یا لپتاب به صفحه تلوزیون با استفاده از فناوری های نظیر میراکست که بر روی اندروید باکس وجود دارد .

و هزاران امکانات دیگر که تنها با تهیه  اندروید باکس های به آن دسترسی خواهید داشت . اما لازم به توضیح است که اندروید باکس ها همانند سایر تجهیزات هوشمند در انواع کانفیگ های سخت افزاری به بازار عرضه شده اند که هر کدام برای کاربردی مناسب تر می باشد . پیش از آن که به روش های خرید اندروید باکس در قزوین بپردازیم ابتدا ویژگی های بهترین اندروید باکس موجود در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم .

خرید اندروید باکس در قزوین

در هنگام خرید اندروید باکس در قزوین به چه مواردی توجه کنیم ؟

به عنوان مثال هنگام خرید گوشی تلفن همراه شما ویژگی های شاخص نرم افزاری و سخت افزاری را در مدل های انتخابی مورد بررسی قرار می دهید . اندروید باکس ها نیز از این امر مستثنی نبوده و عوامل شاخص سخت افزاری و نرم افزاری تاثیر گذار در عملکرد این گجت هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم .


مشاهده کنید “

پردازنده مرکزی

اولین و تاثیر گذار ترین سخت افزار در عملکرد اندروید باکس که هنگام خرید اندروید باکس در قزوین باید به آن توجه داشت پردازنده مرکزی آن می باشد . اگر به دنبال خرید اندروید باکس بدون هنگی یا داغی با کارکرد و عملکرد بالا هستید در نوع پردازنده در مدل های انتخابی دقت بیشتری را صرف کنید . پردازنده یا سی پی یو به عنوان فرمانده و واحد اصلی پردازش دستگاه محسوب می شود و اگر از عملکرد مناسبی برخوردار نباشد در نهایت نارضایتی خریدار را از خرید خود به دنبال خواهد داشت . در حال حاظر بهترین پردازنده های استفاده شده برای اندروید باکس ها توسط کمپانی های راکچیپ و یا املاجیک تولید می گردد .

پردازنده گرافیکی

عامل تاثیر گذار دیگر در عملکرد اندروید باکس نوع پردازشگر گرافیکی آن می باشد . اما با توجه به اینکه نوع پردازشگر گرافیکی توسط پردازنده مرکزی مشخص می گردد در این قسمت دستگاه را تنها از نظر ابعاد و اندازه تصاویر خروجی و کیفیت ارائه شده به نمایشگر تلوزیون و فرمت ها و کدک های تصویری پشتیبانی شده مورد بررسی قرار دهید .

میزان حافظه رم و رام

سومین عاملی که خریداران محترم اندروید باکس در قزوین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند انتخاب میزان حافظه ذخیره سازی رم می باشد . اگر چنانچه دستگاه اندروید باکس شما از ظرفیت ذخیره سازی بالاتری در رم برخوردار باشد دستگاه از سرعت عملکرد بالاتری برخوردار خواهد بود . همچنین در صورت انتخاب فضای ذخیره سازی بالاتر در رام شما امکان نصب برنامه و بازی های بیشتری بر روی اندروید باکس خواهید داشت و نگرانی شما از بابت تکمیل ظرفیت ذخیره سازی مرتفع خواهد شد .

دقت در انتخاب نوع سیستم عامل هنگام خرید اندروید باکس در قزوین

آخرین عاملی که هنگام تهیه و خرید اندروید باکس در قزوین باید به آن توجه ویژه ای داشت نوع سیستم عامل دستگاه می باشد . این دستگاه ها معمولا در دو نوع سیستم عامل اندروید تی وی و اندروید موبایل در بازار وجود دارند که تفاوت های این دو سیستم عامل را می توانید با مراجعه به بخش وبلاگ تکنومال مشاهده کنید . همچنین پیشنهاد می کنیم از مدل های اندروید باکس با اندروید 11 برای خرید انتخاب کنید که بروز ترین مدل های موجود در بازار می باشد .

خرید اندروید باکس در قزوین

به دلیل اینکه این نوع کالاها از نوع کالا های تخصصی می باشند صد در صد در مواقع راه اندازی و استفاده سوالاتی را برای کاربران به وجود می آید . که اگر فروشنده توانایی و یا دانش کافی در پاسخگویی به سوالات کاربران خود را نداشته باشد در نهایت موجب نارضایتی خریدار از خرید خود می گردد . فروشگاه اینترنتی تکنومال که به صورت تخصصی در زمینه واردات و عرضه انواع اندروید باکس فعال است با بیش از ده سال تجربه آمادگی پاسخگویی به سوالات کاربران عزیز را دارد .


برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس  کلیک کنید یا به صفحه محصولات تکنومال مراجعه کنید


شماره تماس : 02141256449

لازم به توضیح است فروشگاه تکنومال زیر مجموعه هلدینگ آتی پرداز صنایع پاسارگاد تنها دارنده نمایندگی رسمی عرضه و واردات توسط کمپانی اچ96 در ایران می باشد که تصویر گواهینامه نمایندگی در قسمت زیرین این صفحه قابل دسترسی می باشد

نمایندگی اندروید باکس H96

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *