فریمور اندروید باکس x96 max plus

فروشگاه اینترنتی تکنومال

اگر دستگاه اندروید باکس شما دچار آسیب های نرم افزاری شده است تا انتهای مقاله آموزش بروز رسانی فریمور اندروید باکس x96 max plus با ما همراه باشید . با استفاده از راه حل ارائه شده برای فلش اندروید باکس x96 max plus ultra مطمئنا می تواند مشکلات به وجود آمده برای دستگاه شما را حل سازد .


همچنین برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس با رم 8 گیگابایت کلیک کنید …


معرفی اندروید باکس x96 max plus

عرضه سومین نسل از تراشه های s905x کمپانی املاجیک توانست طوفان و رقابت شدیدی را در بین شرکت های تولید کننده اندروید باکس به پا کند . شرکت x96 نیز که یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده اندروید باکس می باشد از غافله امر عقب نمانده و جدید ترین مدل خود با تراشه s905 x3 را در اوت 2019 با سیستم عامل اندروید 9 روانه بازار نمود .

عملکرد عالی اندروید باکس x96 max plus توانست تجربه خوبی را نصیب کمپانی ایکس 96 نماید . بنابر این بلافاصله بعد از عرضه نسل چهارم این تراشه قدرتمند املاجیک کمپانی ایکس 96 نیز سلسله موفقیت های خود را قطع نکرده و عضو جدید خانواده خود یعنی اندروید باکس x96 max plus ultra را عرضه نمود .

در این مقاله قصد داریم اگر چنانچه مشکلات نرم افزاری برای این اندروید باکس به وجود آمده باشد با بروزرسانی فریمور اندروید باکس x96 max plus آن را حل و مرتفع سازیم .

فریمور چیست ؟

فریمور و یا فریم ویر که فایل میان افزار می باشد و از طرف شرکت سازنده سخت افزار برای ارتباط با نرم افزار ارائه می گردد . در بسیاری از تجهیزات هوشمند سیستم عامل نیز جزئی از فریمور محسوب می گردد . و اگر چنانچه این فایل میان افزار دچار آسیب شود سخت افزار و یا کل دستگاه شما دچار نقص در عملکرد خود می گردد . عواملی از جمله ورود فایل های مخرب به حافظه دستگاه و یا نصب برنامه های غیر مجاز و …. می تواند موجب آسیب و به هم ریختگی فریمور شود.

در چه مواقعی بروز رسانی فریمور اندروید باکس x96 max plus ضروری می باشد ؟

فقط در مواردی که در قسمت زیر به آن اشاره می کنیم اقدام به فلش و یا تعویض رام اندروید باکس x96 max plus نمایید در بقیه موارد اگر مراحل به درستی انجام نگردد می تواند در مواقعی منجر به آسیب های سخت افزاری شود .

  • در مواقعی ممکن است دستگاه اندروید باکس شما به دلیل آسیب های جزئی فریمور که از پر شدن حافظه و یا نصب برنامه های مکرر ناشی می گردد دچار کندی در عملکرد و یا هنگی گردد در این صورت توصیه می کنیم با ورود به بوت دستگاه اقدام به ریست اندروید باکس خود نمایید . اگر مشکل حل نشد مطمئنا بروزرسانی فریمور اندروید باکس x96 max plus مشکل شما را مرتفع خواهد ساخت .
  • در مواقعی نیز به دلیل آسیب جدی در فایل های اصلی فریمور اندروید باکس x96 max plus مشاهده می کنید که دستگاه بعد از اتصال به برق در لوگو x96 گیر می کند یا به اصطلاح بوت دستگاه تکمیل نمی گردد . در این مواقع نیز کافیست از طریق روش های گفته شده رام اندروید باکس x96 max plus خود را فلش کنید .
  • درمواقعی نیز آپدیت های غیر رسمی برای دستگاه اندروید باکس شما ارائه می گردد که معمولا از طریق auto update در دسترس قرار نمی گیرد . در این صورت نیز از آموزش زیر می توانید دستگاه خود را بروزرسانی نمایید .
  • در بقیه موارد ممکن است مشکل به وجود آمده از سمت تداخل سخت افزاری با فریمور باشد که باید از سمت تست های نرم افزاری نیز مورد بررسی قرار گیرد .

مشاهده کنید ” ALLWINNER H618 اولین تراشه اندروید باکس با اندروید 12


لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای فلش کردن یا تعویض رام اندروید باکس x96 max plus ultra

برای بروزرسانی فریمور اندروید باکس x96 max plus کافیست که کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز در اختیار داشته باشید . همچنین نیاز است تا کابل رابط با دو طرف نرینگی usb تهیه کنید . لطفا توجه داشته باشید که نوع کابل حتما دیتا بوده و طول آن هرگز از 30 سانتی متر بیشتر نباشد . در غیر این صورت رایانه شما هیچ گاه دستگاه اندروید باکس شما را شناسایی نخواهد کرد .

فریمور اندروید باکس x96 max plus

برای انجام مراحل فلش دستگاه اندروید باکس خود لازم است تا فایل های زیر که به ترتیب نرم افزار aml burning tools و فریمور و رام اندروید باکس x96 max plus هست را دانلود و در رایانه خود ذخیره کنید .


برای دانلود نرم افزار aml burning tools 3.2 کلیک کنید ……

برای دانلود آخرین فریمور اندروید باکس x96 max plus کلیک کنید ….


آموزش تعویض رام

همانطور که گفته شد دو فایل بالا را دانلود و در رایانه خود ذخیره کنید . نرم افزار aml burning tools را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و فایل رام را که با پسوند img می باشد در قسمتی از کامپیوتر خود ذخیره کنید . برای انجام کار ابتدا برنامه را باز کرده و اگر زبان پیش فرض آن چینی باشد از طریق قسمت زیر می توانید به انگلیسی تغیر دهید .

فریم ویر اندروید باکس x96 max plus

سپس از منو بالای نرم افزار از قسمت setting گزینه load img  را انتخاب کنید . در پنجره باز شده به محل ذخیره فریمور اندروید باکس x96 max plus رفته و فایل img را انتخاب کنید . و صبر کنید تا فایل فریمور بر روی نرم افزار آپلود گردد . شاید آپلود فایل فریمور مدتی به طول بیانجامد . که پس از تکمیل مرحله آپلود گزینه استارت را بزنید .

فریم ویر اندروید باکس x96 max plus

پس از انجام مراحل فوق اندروید باکس را در روی سطح صاف در مقابل پورت usb کامپیوتر خود قرارداده و دکمه بوت را با خلال دندان و یا میله نازک که در انتهای پورت av می باشد گرفته و اتصال را از طریق کابل usb بین اندروید باکس و کامپیوتر خود برقرار کنید . توجه داشته باشید تا لحظه ای که کامپیوتر آلارم شناسایی دستگاه را ندهد نباید دکمه بوت رها شود .

کلام آخر

در پایان اگر سوالی در مورد فریمور اندروید باکس x96 max plus و یا مراحل تعویض رام این اندروید باکس دارید می توانید با تیم پشتیبانی تکنومال در ارتباط باشید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *