معرفی و بررسی گیم باکس اندروید با دو دسته بازی

فروشگاه اینترنتی تکنومال

اگر به دنبال خرید گیم باکس اندروید با دو دسته بازی هستید ، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا ضمن معرفی و بررسی مدل های گیم باکس اندروید دارای دو دسته بازی ، نگاهی به تفاوت ها و برتری های آن نسبت به سایر مدل های گیم باکس اندروید موجود در بازار بیاندازیم .

گیم باکس اندروید با دو دسته بازی

همانطور که در مقالات دیگر نیز به آن اشاره شد گیم باکس های اندروید تکنوباکس از سخت افزار اندروید باکس برای تولید گیم باکس استفاده می کند . این در حالی است که نرم افزار آن برای مقاصد گیمینگ بهینه شده است و بسیاری از بازی های اندروید بر روی آن نصب شده است . همچنین گیم باکس های اندروید با لوازمی چون موس یا ایرموس و دسته بازی همراه شده است تا خریدار نیازی به تهیه مجدد لوازم مورد نیاز بازی نداشته باشد .

تعدادی از مدل های گیم باکس اندروید تکنو باکس به صورت دو دسته عرضه می گردند . این در حالی است که وجود دسته بازی دوم در کنار محصول ، وجود بازی های دونفره یا چند نفره در یک اسکرین را طلب می کند . در حالی که این نوع بازی ها برای پلتفرم های اندرویدی کمیاب هستند ، در قسمت زیر به معرفی بهترین مدل گیم باکس اندروید با دو دسته بازی می پردازیم که بازی های دو نفره یا چند نفره نیز بر روی آن گنجانده شده است .

اشاره به این نقطه خالی از لطف نیست که گیم باکس های اندرویدی که در قسمت زیر به معرفی آن ها می پردازیم ، تنها به بازی های نصب شده محدود نمی شوند و خود کاربر نیز می تواند بسیاری از بازی های اندرویدی را نیز بر روی آن نصب کند .

همچنین مطالعه کنید : گیم باکس اندروید چیست ؟

گیم باکس اندروید تکنوباکس مدل F4 PRO

گیم باکس اندروید TECHNOBOX مدل F4 PRO یکی از جدید ترین و قوی ترین مدل های گیم باکس اندروید موجود در بازار است که قدرت بالای سخت افزار این گیم باکس توانایی پاسخگویی به گیم های گرافیکی نسبتا سنگین مانند پابجی و … دارد . در این مدل فریم ویر و سیستم عامل بهینه تر شده است تا اندروید باکس توانایی ارتباط بهتر با کنترلر های دسته بازی و… را داشته باشد . در قسمت زیر نسبت به بررسی مختصر این کنسول بازی استثنائی می پردازیم .

گیم باکس اندروید با دو دسته

 

بررسی و قیمت و خرید گیم باکس اندروید TECHNOBOX F4 PRO

لوازم و تجهیزات جانبی

یکی از نقاط مهم که باعث برتری این محصول شده است لوازم جانبی کاملی است که همراه با این گیم باکس عرضه می شود است . این لوازم عبارتند از :

  • گیم باکس اندروید تکنو باکس مدل F4 PRO با رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت
  • دو عدد دسته بازی بی سیم (اتصال از طریق دانگل موجود در داخل جعبه )
  • ایرموس بی سیم G10S میکروفون دار
  • کارت حافظه 64 گیگابایت برای فضای ذخیره سازی بیشتر
  • کابل HDMI
  • آداپتور تغذیه
  • ریموت کنترل مادون قرمز

با توجه به موارد بالا این محصول را می توان به عنوان یکی از بهترین مدل های گیم باکس اندروید با دو دسته بازی در نظر گرفت . اما در ادامه نسبت به بررسی عوامل سخت افزاری این مدل خواهیم پرداخت .

فروشگاه اینترنتی تکنومال

سخت افزار

پردازنده مرکزی : گیم باکس اندروید تکنوباکس مدل F4 PRO به پردازنده قدرتمند املاجیک S905X4 مجهز شده است که قدرت پردازشی 1.9 گیگاهرتز را با چهار هسته CORTEX A55 در اختیار شما می گذارد که در تست های عملی این مدل بهترین پاسخگویی را برای مقاصد گیمینگ داشته است .

پردازنده گرافیکی : پردازشگر گرافیکی یا همان gpu در کنار cpu دومین عامل تاثیر گذار در عملکرد گیم باکس اندروید را خواهد داشت . این دستگاه نیز به تراشه گرافیکی شش هسته ای mali g31 مجهز شده است که در کنار عملکرد بهینه تر در اجرای بازی های گرافیک بالا امکان دیکد کردن تصاویر و فیلم های تا وضوح 8k را در اختیار کاربران خود می گذارد .

رم و رام : همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شده گیم باکس اندروید با دو دسته F4 PRO به حافظه رم 4 گیگابایت و رام 64 گیگابایت مجهز شده است که در صورت نیاز می توانید از طریق کارت حافظه قرار داده شده بر روی دستگاه ، از 64 گیگ فضای بیشتر نیز بهره مند شوید .

نرم افزار

گیم باکس اندروید با دو دسته بازی مدل TECHNOBOX F4 PRO به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است که با توجه اینکه سیتم عامل آن اندروید موبایل می باشد ، هیچ گونه محدودیتی در نصب بازی و نرم افزار از جانب سیستم عامل نخواهید داشت .

این گیم باکس به بیش از 70 بازی گرافیکی و دیتا دار مجهز شده است که توانایی ارتباط کامل با کنترلر دسته بازی قرار داده شده در داخل جعبه را دارد . در نصب بازی های این گیم باکس سعی شده تا تمامی سلایق و رده سنی در نظر گرفته شود و بسیاری از بازی هایی نظیر جنگی و کودکانه و ورزشی و اتومبیل رانی و هیجان انگیز و …. بر روی آن نصب شود . همچنین به لطف حافظه جانبی 64 گیگابایت و با توجه به آموزش های دفترچه راهنما می توانید اقدام به اضافه کردن و نصب بازی های بیشتری نمایید .

اشاره به این نقطه خالی از لطف نیست که گیم باکس اندروید technobox f4 pro دارای شبیه ساز بازی های پلتفرم هایی نظیر ATARI و PS1 و SFC و MD و GB و GBA و GBC و FC و NAME را با حدود 15 هزار بازی قدیمی و نوستالژیک در خود گنجانده است . که برای دریافت لیست بازی ها به صفحه محصول مراجعه کنید .

بررسی و قیمت و خرید گیم باکس اندروید TECHNOBOX F4 PRO

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم که یکی از بهترین و پرطرفدارترین مدل های گیم باکس اندروید با دو دسته بازی را بررسی کنیم . در صورت وجود هر گونه سوالی می توانید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *