معرفی 11 تا از بهترین و کاربردی ترین لانچر اندروید باکس

لانچر اندروید باکس

اگر به دنبال تغیر در ظاهر منو های کاربری و لانچر اندروید باکس خود هستید ، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا ضمن معرفی بهترین و زیبا ترین لاچر های اندروید باکس و گیم باکس اندروید ، ویژگی ها و کاربرد های هر یک را بررسی کنیم .

در این مقاله، به بررسی عمیق و جذاب لانچر اندروید باکس می پردازیم. از اینکه چگونه این ابزار به شما امکان می دهد تا رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را به طور کامل سفارشی کنید، تا به امکانات و قابلیت های آن که به شما تجربه ای جدید و بهتر از دستگاه هوشمند خود می دهد، همه چیز را بررسی خواهیم کرد.

همچنین مشاهده کنید ” گیم باکس اندروید چیست ؟

لانچر اندروید باکس چیست ؟

در دنیای پرفراز و نشیب تکنولوژی، همواره به دنبال راهی هستیم که تجربه استفاده از دستگاه های هوشمندمان را بهبود بخشیم. یکی از ابزارهایی که به شما این امکان را می دهد تا رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را به دلخواه تغییر دهید، لانچر یا همان رابط کاربری است.

لانچر یا رابط کاربری، نرم افزاری است که در دستگاه های هوشمند اندروید قرار دارد و وظیفه مدیریت و نمایش برنامه ها و ابزارهای دستگاه را بر عهده دارد. به طور ساده، لانچر به شما اجازه می دهد تا با استفاده از دکمه ها، آیکون ها و منوها، به سرعت و آسانی به برنامه ها و تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، لانچر ها می توانند قابلیت های سفارشی بیشتری را به دستگاه شما اضافه کنند.

با استفاده از لانچر ها، شما می توانید تم ها، ویجت ها، آیکون ها و سبک های مختلف را بر روی صفحه اصلی و صفحات دیگر دستگاه خود اعمال کنید. به این ترتیب، می توانید دستگاه اندروید باکس خود را به طور کامل سفارشی کنید و محیط کاربری آن را با سلیقه و نیازهای خود تنظیم کنید. با توجه به اینکه لانچر یکی از بخش های اصلی و قابل تغییر در دستگاه های اندرویدی است، انتخاب یک لانچر مناسب و مورد علاقه شما می تواند تجربه استفاده از دستگاه اندروید باکس تان را بهبود بخشد و به شما امکانات و قابلیت های بیشتری در اختیار بگذارد.

معرفی 11 تا از بهترین لانچر اندروید باکس و اندروید تی وی

با توجه به تعداد بالای لانچر های طراحی شده برای سیستم های هوشمند اندرویدی ، انتخاب بهترین لانچر برای دستگاه های اندروید باکس و اندروید تی وی ممکن است چالش برانگیز باشد. در این مقاله، به معرفی 10 تا از بهترین لانچر های اندروید باکس و اندروید تی وی می پردازیم.

Sideload Channel Launcher 3

Sideload Channel Launcher 3 یکی از ژرطرفدارترین برنامه های لاچر اندروید باکس است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های sideload را به راحتی بر روی تلویزیون خود نصب و استفاده کنید. این لانچر با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته Sideload Channel Launcher 3، قابلیت نصب برنامه‌های sideload بر روی اندروید باکس است.

این لانچر به شما امکان می‌دهد تا صفحه اصلی خود را با ویجت‌ها، پوشه‌ها و ایکون‌های سفارشی تنظیم کنید. همچنین، شما می‌توانید لیست برنامه‌های خود را به دلخواه خود مرتب کنید و به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

لانچر اندروید باکس

Sideload Launcher 4

Sideload Channel Launcher 4 یکی از کاربردی ترین برنامه های لانچر اندروید باکس می باشد . که در ادامه لانچر قبلی برای اندروید باکس ها و تلوزیون های هوشمند اندرویدی عرضه شده است . این لانچر  دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است که به شما اجازه می دهد برنامه ها را به سرعت و آسانی نصب کنید و از آنها استفاده کنید. همچنین  شما می توانید آیکون های برنامه ها را در Sideload Channel Launcher 4 سفارشی کنید تا تجربه کاربری خود را بهبود بخشید.

لانچر اندروید باکس

ATV launcher

ATV Launcher یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد صفحه نمایش اصلی اندروید باکس خود را به صورت کامل سفارشی کنید. با استفاده از این برنامه، شما قادر خواهید بود تجربه کاربری خود را بهبود بخشید و به صورت دقیقتر و سریعتر به برنامه‌ها و منابع مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

لانچر اندروید باکس

Projectivy Launcher

این لانچر اندروید باکس یکی از زیبا ترین و ژر طرفدار ترین لانچر های عرضه شده برای اندروید باکس و اندروید تی وی می باشد که به صورت رایگان برای دانلود در مارکت گوگل پلی در دسترس عموم قرار گرفته است . قابلیت ویرایش آیکون و شخصی سازی طراحی آن از ویژگی های projectivy launcher می باشد .

فروشگاه اینترنتی تکنومال

smart TV launcher

این لانچر نیز همانند برنامه های بالا به صورت رایگان در گوگل پلی قرار داده شده است . سادگی و سبک بودن از ویژگی های مثبت این لانچر می باشد . همچنین اندازه آیکون ها را در این برنامه می توان به آسانی تغیر داد.

فروشگاه اینترنتی تکنومال

Nova Launcher

Nova Launcher یک لانچر اندروید باکس قدرتمند و سفارشی‌پذیر است که به شما امکان می‌دهد ظاهر و عملکرد صفحه اصلی و منوهای برنامه‌های خود را به دلخواه خود تغییر دهید. این لانچر اندروید باکس دارای ویژگی‌هایی است که به شما امکان می‌دهد تا تمام جنبه‌های دستگاه اندروید خود را به صورت کامل کنترل کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Nova Launcher، قابلیت پشتیبانی از تم‌های شخصی سازی است. شما می‌توانید از تم‌های مختلفی که توسط کاربران دیگر ساخته شده استفاده کنید یا حتی تم‌های خود را ایجاد کرده و به Nova Launcher اضافه کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا ظاهر و استایل دستگاه خود را به دلخواه خود تغییر دهید و تجربه کاربری شخصی‌تری داشته باشید.

علاوه بر این نوا لانچر دارای امکانات پیشرفته‌ای است که به شما امکان می‌دهد صفحه اصلی خود را به دلخواه خود سفارشی کنید. شما می‌توانید اندازه آیکون‌ها را تغییر دهید، پنجره‌های باز شده را سفارشی کنید و حتی فهرست اپلیکیشن‌های خود را به دلخواه خود مرتب کنید. همچنین، Nova Launcher امکاناتی مانند پشتیبانی از چند صفحه اصلی، ویجت‌های سفارشی و قابلیت ایجاد پوشه‌ها را نیز دارا می‌باشد.

لانچر اندروید باکس nova luncher

سایر برنامه های لانچر اندروید باکس

در قسمت قبل تعدادی از لانچر های پرطرفدار و کاربردی در اندروید باکس را معرفی کردیم . علاوه بر آن این لانچر ها که در ادامه معرفی خواهیم کرد هماهنگی بالا تری با اندروید باکس دارند .

  • HALauncher
  • Leanback Launcher
  • ATV Launcher Pro
  • TVLauncher 3
  • home tv

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از برنامه های لانچر اندروید باکس را در اختیار شما قرار دهیم در صورت وجود هر گونه سوال می توانید در بخش نظرات همین صفحه با ما در ارتباط باشید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *