نحوه فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s

نحوه فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s

اگر اندروید باکس شما دچار مشکلات نرم افزاری شده است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا نحوه فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s را در اختیار شما قرار دهیم .

اگرچه می توان مدل های اندروید باکس شیائومی را در بین بهترین اندروید باکس های بازار دسته بندی کرد اما این وسیله نیز مانند سایر تجهیزات الکترونیکی ممکن است دچار مشکلاتی شود که در ادامه به بررسی یک راه حل به درد بخور خواهیم پرداخت .

فریمویر چیست ؟

فریمویر یا firmware یک فایل میان افزار است که توسط شرکت سازنده سخت افزار ارائه می گردد . و وظیفه برقراری ارتباط میان سخت افزار و نرم افزار را خواهد داشت . (در اندروید باکس ها فریمویر توسط شرکت سازنده پردازنده مرکزی یا همان cpu ارائه می گردد ) . بسیاری از مشکلاتی که ممکن است شما را در کار با اندروید باکس درگیر خود نماید با فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s قابل حل خواهد بود .

چه زمانی نیازمند فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s خواهید بود ؟

به طور کلی تا زمانی که دچار مشکلات نرم افزاری در اندروید باکس خود نشده اید نیازی به فلش کردن یا بروز رسانی فریم ویر نخواهید داشت . بسیاری از مشکلات که در ادامه نسبت به بررسی آن ها می پردازیم که حتی گاها به اشتباه مشکلات سخت افزاری تلقی می شود از طریق فلش کردن یا بروز رسانی فریم ویر قابل حل خواهد بود .

  • زمانی که اندروید باکس شیائومی شما دچار کندی عملکرد یا به اصطلاح هنگی شده است
  • زمانی که اندروید باکس در مرحله بوت کردن گیر می کند و سیستم عامل آن بالا نمی آید .
  • گاها مشاهده می شود که اندروید باکس خود به خود ریبوت یا ریستارت می گردد .
  • زمانی که شرکت سازنده اندروید باکس سیستم عامل یا فریم ویر جدید عرضه می کند .

موارد بالا و بسیاری از موارد دیگر تنها با بروزرسانی فریم ویر یا همان فلش کردن اندروید باکس شیائومی قابل حل خواهد بود . لازم به توضیح است اخیرا بسیاری از مدل های شیائومی به دلیل فیلترینگ با مشکل عدم اتصال به اینترنت مواجه شده اند که روش فوق این مشکل شما را حل نخواهد کرد . و برای اتصال به اینترنت وجود اینترنت آزاد الزامی خواهد بود .


همچنین مشاهده کنید ” مشکلات لاندروید باکس شیائومی


نحوه فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s

در سایر اندروید باکس ها برای فلش کردن اندروید باکس علاوه بر فایل رام و فریمویر نیازمند تجهیزات سخت افزاری مانند کابل دو طرفه با نرینگی usb و کامپیوتر خواهید بود . اما در سری اندروید باکس های شیائومی این عمل بسیار آسان تر خواهد بود . برای انجام این کار مراحل زیر را به دقت دنبال کنید .

  • ابتدا فایل رام و فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s را با توجه به ورژن نرم افزاری از لینک های زیر دریافت کنید .
ورژن : mdz-22-ab-R363-181012-AMLO

حجم فایل : 713mb

ورژن : YQZM2-200808-6.0.1-AMLO

حجم فایل : 556mb

ورژن : R3933-9.0-OTA

حجم فایل : 650mb

  • پس از دریافت و دانلود فایل فوق (با توجه به ورژن اندروید باکس خود ) فایل حاوی UPDATE.ZIP را در شاخه اصلی رم یافلش خود وارد کنید .
  • فلش و یا رم خود را به اندروید باکس خود متصل کنید .
  • اندروید باکس را از برق جدا کرده و دکمه RESET را که معمولا در انتهای پورت AV قرار می گیرد گرفته و مجددا متصل کنید و تا بارگذاری صفحه بوت این دکمه را رها نکنید .
  • از صفحه باز شده گزینه APPLY UPDATE FROM SD CARD را انتخاب کرده و منتظر نصب فریمویر جدید شوید .
  • پس از نصب به صفحه اول بر می گردید که با انتخاب گزینه REBOOT SYSTEM NOW می توانید اندروید باکس را به حالت اجرا دراورید .

نحوه فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا نحوه فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s را در اختیار شما قرار دهیم در صورت وجود هر گونه سوال می توانید در بخش نظرات همین صفحه با ما در ارتباط باشید .

پشتیبانی تکنومال
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • احمد ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷ ب٫ظ

    سلام خسته نباشید اندروید باکس من شیائومی رو حالت بوت قرار گرفته نسخه اندروید ۱۲ هم روش زدم ولی یکم میره جلو بعدا ارور میده مشکلش چیه

    • پشتیبانی تکنومال ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۹:۵۵ ق٫ظ

      با سلام و احترام مشکلتون دقیق توضیح بدین چه اروری مشاهده می کنید

  • یوسف ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱ ب٫ظ

    یه شماره تلفن بهم میدی راهنمایی کنی دوهفته میشه از دیوار خرید کردم اومده دستم اینجوری ممنون میشم

    • پشتیبانی تکنومال ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۹:۵۴ ق٫ظ

      با سلام و احترام شماره تماس پایین سایت هست

  • احمد ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱:۴۲ ق٫ظ

    سلام
    دستگاه من mi box 3 دستگاه خود بخود خاموش شد ودیگه روشن نشد می خواستم اگه ممکن هست روش آپدیت یا جیتک کردنش یا هر روشی که میدونید برای زنده کردن برد ممنون میشم راهنمای کنید و یه چیز دیگه اینکه دستگاه من دکمه سخت افزاری نداره حتی دکمه پاور .
    با زدن آداپتور به پشت دستگاه روشن میشد

    • پشتیبانی تکنومال ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶ ق٫ظ

      با سلام و عرض احترام لطفا ابتدا آداپتور خودتون چک کنید که سالم باشه در غیر اینصورت اگر موقع اتصال به برق هیچ علائم ظاهری به روی تی وی باکس و تلوزیون خود مشاهده نمی کنید باید دستگاه شما از نظر خرابی سخت افزاری در پاور چیپست و ic مرکزی بررسی گردد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *