اندروید باکس سیمکارت خور ارزش خرید دارد ؟ معرفی و بررسی مدل ها

اندروید باکس سیمکارت خور

اگر به دنبال خرید اندروید باکس سیمکارت خور هستید تا انتهای این گزارش ما را همراهی کنید تا درکنار معرفی بهترین و جدیترین مدل  اندروید باکس های دارای قابلیت نصب سیمکارت ، ارزش خرید آن ها را نیز بررسی کنیم .

اندروید باکس سیمکارت خور چیست ؟

اندروید باکس های با قابلیت نصب و پشتیبانی از سیم کارت انواع دیگری از اندروید باکس ها هستند که در کنار هوشمند سازی تلوزیون شما امکان استفاده از اینترنت دیتای سیم کارت در شبکه های 4g و 3g را برای کاربران خود فراهم می آورد .با توجه به قابلیت قرار دادن سیم کارت در دستگاه، این باکس می تواند به راحتی به اینترنت متصل شود. همچنین می توانید تماس های خود را از روی تلویزیون پاسخ دهید.

اما برای آنکه بهترین انتخاب را برای خرید اندروید باکس داشته باشید لازم است به مواردی مانند سخت افزار و نرم افزار آن دقت داشته باشید.

آیا همه اندروید باکس ها قابلیت نصب sim card را دارند ؟

به طور معمول و عرف تولید ، برند های مطرح مدل های اندروید باکس خود را بدون سیم کارت به بازار عرضه می کنند اما بعضی از مدل های موجود در بازار با اضافه کردن این امکان قابلیت های اندروید باکس خود را ارتقا داده اند .

معرفی انواع مدل های اندروید باکس سیم کارت خور

در قسمت زیر نسبت به معرفی تعدادی از مدل های پرفروش از انواع مدل های اندروید باکس سیم کارت خور می پردازیم تا با شناخت دقیق از این محصولات نسبت به بررسی معایب و مزایای خرید این نوع مدل ها بپردازیم .

اندروید باکس Tripsky M96

M96 یکی از مدل های اندروید باکس سیمکارت خور شناخته شده در بازار می باشد که ترکیب سخت افزار نه چندان قدرتمند آن با شیار نصب سیم کارت سبب شده تا توجه بعضی خریداران اندروید باکس را به سمت خود جلب کند . M69 با تراشه 3229 شرکت راکچیپ و دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تولید و عرضه شده که سیستم عامل آن با اندروید 7.1 تولید شده است . لازم به توضیح است که با نصب سیم کارت می توان از قابلیت های ارتباطی شبکه 3G , 4G بهره مند شد .

اندروید باکس سیمکارت خور

اندروید باکس Epro G40

EPRO G40 از دیگر مدل های اندروید باکس سیمکارت خور موجود در بازار است که شباهت زیادی به مدل قبلی دارد . این مدل نیز با تراشه مرکزی 3229 شرکت راکچیپ و 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی همراه با اندروید 7.1 تولید و عرضه شده است. همچنین قابلیت نصب سیم کارت و بهره مندی از شبکه 4G , 3G , 2G را برای کاربران خود فراهم کرده است .

اندروید باکس سیمکارت خور

اندروید باکس X88 4G LITE

4G LITE تنها مدل اندروید باکس سیمکارت خور شرکت X88 می باشد که عرضه این مدل همراه با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G سیم کارت همراه بوده است . این مدل با تراشه میان رده RLK3318 شرکت راکچیپ تنها در نسخه اندروید 9 تولید و عرضه شده است . همچنین شرکت ایکس 88 این مدل را تنها در حافظه 16 گیابایتی و رم 2 گیگابایتی روانه بازار کرده است .

اندروید باکس سیمکارت خور

اندروید باکس مجهز به سیار نصب سیمکارت ارزش خرید دارد ؟

با بررسی محصولات بالا و با بررسی نظرات استفاده کنندگان ، مزایا و معایب خرید مدل های اندروید باکس سیکارت خور را در اختیار شما قرار داده ایم همچنین در صورت عدم تمایل به تهیه این نوع از اندروید باکس ها روش های جایگزینی برای بهره مندی از امکانات سیمکارت ها در اندروید باکس های معمولی وجود دارد که در ادامه نیز به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

مزایای اندروید باکس های با قابلیت نصب سیمکارت

با کمک این دستگاه، می‌توانید به سادگی تلویزیون خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید و از امکانات مختلف اینترنت دیتای سیم کارت بهره‌مند شوید. همچنین با وجود اندروید باکس سیم کارت‌ خور، دیگر نیازی به استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر برای دسترسی به اینترنت یا تماشای فیلم ها نیست، و می‌توانید این کارها را با یک دستگاه کوچک و قابل حمل در صفحه تلوزیون خود انجام دهید .

به علاوه، چون این دستگاه دارای سیم کارت است، می‌توانید بدون نیاز به اتصال به وای‌فای یا کابل شبکه، به اینترنت دسترسی داشته باشید. همچنین اگر اینترنت ثابت شما دارای قطع و وصلی زیاد می باشد استفاده از اینترنت دیتای اندروید باکس های با قابلیت نصب سیم کارت می تواند برای شما راه حل مناسب تری باشد . همچنین می‌توانید بدون نیاز به تلفن همراه با استفاده از این دستگاه، خدمات پیام‌رسانی و تماس‌های تلفنی را انجام دهید .

معایب اندروید باکس های sim card

انواع مدل های اندروید باکس سیمکارت خور مدتی است که به عنوان یکی از ابزارهای مورد استفاده کاربران برای تماشای کانال های تلویزیونی، فیلم، سریال و دیگر محتویات دیجیتال شده در اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از برتری های این دستگاه ها، امکان استفاده از سیمکارت برای ارتباط با اینترنت بوده است. اما باید گفت که استفاده از این اندروید باکس ها با مشکلاتی نیز همراه است. در ادامه به برخی از معایب این دستگاه ها اشاره می کنیم.

اصلی ترین نقطه ای که باید در مورد این نوع دستگاه ها بدانید این است که تولید کنندگان مطرح و معروف اندروید باکس تا کنون تمایلی از خود برای تولید مدل های دارای قابلیت نصب سیم کارت از خود نشان نداده اند . بنابر این این نوع مدل ها را تنها در برند های متفرقه که اعتماد زیادی را نمی توان به آن ها داشت خواهید یافت .

نکته دیگری که این نوع محصولات جلب توجه می کند عرضه آن ها با سخت افزار ضعیف و سیستم عامل بسیار قدیمی است که به واسطه تجهیز آن با شیار نصب سیم کارت  ، با قیمت فروش بسیار بالایی به بازار عرضه می گردد . همچنین باید در نظر گرفت که برخی از اندروید باکس‌های سیم کارت‌خور با پشتیبانی از نسخه قدیمی از اندروید ، به باگ‌های امنیتی دچار هستند که ممکن است به اطلاعات شما خطر وارد کند. در نتیجه، باید به دنبال یک دستگاه با نسخه جدید از اندروید و پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های امنیتی باشید تا خطرات امنیتی را کاهش دهید

یکی از معایب دیگر مدل های اندروید باکس سیمکارت خور، عدم پایداری نرم افزار است. مطمئناً تاکنون شما نیز با مشاهده تجربیات کاربران این اندروید باکس ها متوجه شده اید که گاهی اوقات این دستگاه ها مشکلاتی مانند اتصال ناموفق به اینترنت را تجربه می کنند. همچنین این دستگاه ها ممکن است در زمان استفاده از نرم افزارها با مشکلات برخورد کنند. بعضی از کاربران حتی آن را تجربه کرده‌اند که با اجرای نرم‌افزارهایی مانند Netflix یا YouTube، تصاویر از صفحه نمایش این دستگاه‌ها بصورت فاقد کیفیت نمایش داده می‌شود.

همچنین باید در نظر گرفته شود یکی از این معایب، نیاز به شبکه سریع و پایدار برای استفاده بهینه از این دستگاه است. اگر شبکه اینترنت دیتای سیمکارت شما ضعیف باشد، سرعت دستگاه کاهش خواهد یافت و ممکن است باگ‌ها و اختلالاتی در عملکرد آن رخ دهد. علاوه بر آن هنگام تماشای فیلم از سرویس های نمایشی آنلاین اگر چنانچه وضوح های بالا مانند 4K را برای این منظور انتخاب کنید ممکن است مصرف اینترنت شما را به شدت افزایش داده که با توجه به قیمت بالای اینترنت دیتای سیمکارت روش منطقی محسوب نمی گردد.

معرفی بهترین مدل های جایگزین برای اندروید باکس سیمکارت خور

اگر با توجه به موارد بالا می خواهید از انواع دیگر اندروید باکس خریداری کنید در قسمت زیر تعدادی از انواع این مدل ها را برای شما فراهم آورده ایم که با قیمت بسیار کمتر می توانید اندروید باکسی با سخت افزاری قوی تر را از بهترین برند ها خریداری کنید .

قیمت اصلی 2,469,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,180,000 تومان است.

اندروید باکس x98k rk3528

قیمت اصلی 3,996,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,679,000 تومان است.

اندروید باکس t95 x4

قیمت اصلی 3,140,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,799,000 تومان است.

اندروید باکس h96 max m2

قیمت اصلی 12,340,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,659,000 تومان است.

اندروید باکس EnyBox x96 x10

قیمت اصلی 3,450,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,626,000 تومان است.

اندروید باکس HK1 RBOX K8

راه اندازی خدمات سیمکارت در اندروید باکس های معمولی

بیشترین دلیلی که خریداران از آن به دنبال اندروید باکس سیمکارت خور هستند استفاده از اینترنت دیتای آن هست برای این منظور اگر نتوانستید اندروید باکس مد نظر خود را بیابید دو روش برای راه اندازی اینترنت دیتا در اندروید باکس شما وجود خواهد داشت .

برای این منظور اولین و راحت ترین روش استفاده از هات اسپات گوشی خود شما است . شما می توانید اندروید باکس خود را به هات اسپات گوشی خود متصل و از اینترنت دیتای آن بهره مند شوید . همچنین اگر تمایل به استفاده از سیمکارت جداگانه و مستقل برای اندروید باکس خود دارید می توانید با تهیه دانگل 4G و اتصال آن به پورت USB از خدمات اندروید باکس سیمکارت خور بهره مند شوید .

جمع بندی 

در پایان اگر چنانچه سوالی در مورد انوا مدل های اندروید باکس سیمکارت خور یا خرید بهترین اندروید باکس های بازار را دارید می توانید با پشتیبانی تکنومال در ارتباط باشید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *