معرفی و دانلود بازی اندروید باکس

بازی اندروید باکس

اگر به دنبال بازی اندروید باکس هستید تا دستگاه اندروید باکس خود را به کنسول بازی تبدیل کنید . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید . همچنین لینک دانلود بازی اندروید باکس را برای شما قرار داده ایم تا با نصب آن لذت ببرید .

انواع اندروید باکس های مناسب بازی

اندروید باکس ها نیز همانند سایر تجهیزات هوشمند نظیر لپ تاب و یا … انواع مختلفی دارند که برای هر کاربردی کانفیگ سخت افزاری مختص به خود را می طلبد . اندروید باکس ها نیز از این امر مستثنی نیستند و انواع کاربری و دسته بندی دارند که برای کاربرد مختص به خود مناسب می باشد .

برای مثال کاربری که به دنبال خرید اندروید باکس ارزان می باشد بایستی مدلی با کانفیگ سخت افزاری متفاوتی نسبت به کسی که به دنبال اندروید باکس برای بازی هست را انتخاب و خریداری بکند . که در مقالات جداگانه به طور مفصل مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به هر کاربری را توضیح داده ایم .


برای خرید و یا اطلاع از قیمت اندروید باکس در فروشگاه تکنومال کلیک کنید


انواع بازی اندروید باکس

اگر چنانچه اندروید باکس شما کانفیگ سخت افزاری و نرم افزاری مناسب برای نصب بازی را داشته باشد در این حالت باید بازی مورد نظر از اندروید باکس نیز پشتیبانی نماید . زیرا بازی های اندروید باکس دارای انواع مختلفی هستند بسیاری از بازی ها برای اجرای دستورات از صفحه لمسی طراحی شده اند و با نشانگر موس کار نمی کنن.

در این حالت اگر چنانچه به نصب و اجرای این نوع بازی ها علاقه مند بودید می توانید از طریق برنامه هایی مانند shooting plus v3 یا octapus یا … بازی مورد نظر را برای موس و کیبورد و یا دسته بازی شبیه سازی نمایید.


برای اطلاعات بیشتر مقاله ” چگونه دسته بازی را به اندروید باکس متصل کنیم ؟ ” مطالعه فرمایید .


معرفی و دانلود بازی اندروید باکس

در قسمت زیر تعدادی از بازی های پشتیبانی شده از اندروید باکس را همراه با لینک دانلود آن ها از گوگل پلی فراهم کرده ایم . همچنین آموزش نصب و اجرای آن ها نیز به شما آموزش خواهیم داد.

بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme

این بازی در سبک اتوموبیل رانی و ماشین های مسابقه ای است که تا حدود سطح خیلی پایینی دارای صحنه های جنگی و تیر اندازی می باشد و گرافیک خوبی را برخوردار می باشد . همچنین نیازی به شبیه سازی ندارد و به راحتی با اتصال دسال دسته بازی و یا کیبورد می توان آن را اجرا و لذت برد . برای دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme بر روی لینک آن کلیک کنید .

بازی اندروید باکس

بازی پابجی موبایل یا PUBG MOBILE

این بازی در سبک های جنگی و دارای صحنه های خشونت آمیز می باشد . که بازی در یک محیط آنلاین اجرا می گردد و تمامی کاراکتر ها و نقش های بازی دارای شخصیت واقعی می باشند . در ماه های اخیر این بازی محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران ایرانی و جهانی را به سمت خود کسب کرد . این بازی به راحتی بر روی اندروید باکس نصب و اجرا می گردد اما برای بازی نیازمند موس و کیبورد می باشد .

برای اتصال دسته بازی نیز در این بازی نیازمند شبیه سازی توسط برنامه های گفته شده می باشد . برای دانلود و نصب بازی PUBG MOBILE کلیک کنید.

بازی اندروید باکس

بازی Asphalt 9: Legends

این بازی در سبک اتومبیل رانی و مسابقه ای می باشد و دارای گرافیک بالا و لذت بخش هست . برای اجرای بازی Asphalt 9: Legends نیازمند اتصال کیبورد به اندروید باکس می باشد . همچنین می بایست از طریق تنظیمات کنترلر بازی را به کیبورد تغیر دهید . برای اجرا با دسته بازی نیز نیازمند شبیه سازی با استفاده از نرم افزار های گفته شده می باشد .

برای دانلود بازی Asphalt 9: Legends از طریق لینک اقدام فرمایید.

بازی اندروید باکس

بازی Rayman Jungle Run

این بازی بسیار سرگرم کننده که قابلیت اجرا بر روی اندروید باکس را دارد مناسب همه رده سنی است و یک میلیون بار دانلود را در گوگل پلی داشته است . برای دانلود بازی Rayman Jungle Run کلیک کنید .

بازی اندروید باکس

بازی Reckless Racing 3

این بازی هیجان انگیز که در سبک بازی های مسابقه ای می باشد دارای گرافیک متوسط اما لذت بخشی می باشد . با توجه به اجرای راحت بازی می توان آن را در دسته بازی اندروید باکس قرار داد . برای دانلود بازی Reckless Racing 3 کلیک کنید .

بازی اندروید باکس

 

بازی Rayman Fiesta Run

بازی Rayman Fiesta Run که محبوبیت بسیار زیادی را به دلیل هیجان بالای آن از سمت کاربران را به سمت خود جلب کرده است . تا کنون 500 هزار بار در گوگل پلی دانلود داشته و می توان با توجه به ساز گاری آن از جمله بازی اندروید باکس انتخاب کرد . برای دانلود بازی Rayman Fiesta Run کلیک کنید .

بازی اندروید باکس

بازی Asphalt 8 – Car Racing Game

این بازی که در سبک مسابقه ای می باشد به راحتی بر روی اندروید باکس اجرا می گردد . برای دانلود بازی Asphalt 8 – Car Racing Game می توانید از این لینک اقدام کنید .

بازی اندروید باکس

بازی Dead Trigger 2: Zombie Games

Dead Trigger 2 یک بازی اندروید باکس و بقای اول شخص است که در دنیایی رخ می دهد که توسط یک آخرالزمان جهانی زامبی ها از هم پاشیده شده است. اگر فکر می کنید این یک بازی آخرالزمان زامبی دیگری است، به نوعی چنین است. با این حال نوع نقشه های جهان باز و کیفیت گرافیکی طراحی بازی جالبی را ایجاد می کند. برای دانلود بازی Dead Trigger 2: Zombie Games کلیک کنید .

بازی اندروید باکس

بازی Beach Buggy Racing

این بازی اندروید باکس در سبک مسابقه ای است و گرافیک متوسط و هیجان انگیزی دارد . برای دانلود بازی Beach Buggy Racing کلیک کنید .

بازی اندروید باکس

بازی Leo’s Fortune

بازی اندروید باکس Leo’s Fortune یک بازی ماجراجویی پلتفرم برنده جایزه است که در آن شما دزد حیله گر و مرموزی را که طلای شما را دزدیده است، شکار می کنید. سطوح دست ساز زیبا داستان لئو را در این ماجراجویی حماسی زنده می کند. برای دانلود بازی Leo’s Fortune کلیک کنید .

بازی اندروید باکس

بازی Apex Legends Mobile

ایپکس لجندز موبایل همان‌طور که انتظار می‌رفت توانسته ویژگی‌های نسخه کنسولی را به موبایل بیاورد. در بازی ایپکس لجندز موبایل به تمام قهرمان‌های سایر پلتفرم‌ها دسترسی دارید و می‌توانید درکنار حالت بتل رویال، وارد رقابت‌هایی مانند تیم دث‌مچ هم شوید. علاوه‌بر حالت اول شخص، امکان انتخاب گزینه سوم شخص نیز به بازیکنان داده شده است.

در نتیجه به‌ویژه روی موبایل تجربه متفاوتی از بازی ایپکس لجندز را خواهید داشت. هرچند هنوز کراس پلی بین موبایل و سایر پلتفرم‌ها در دسترس نیست اما به‌لطف بهینه‌سازی بازی برای موبایل شاهد استقبال خود بازیکن هستیم.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد انواع بازی اندروید باکس همراه با لینک دانلود بازی اندروید باکس را به شما ارائه دهیم . لازم به توضیح است که در آینده نیز بازی های جدیدی به این مقاله اضافه خواهند شد . اگر چنانچه سوالی در مورد نصب و اجرای بازی اندروید باکس دارید با ما در ارتباط باشید.

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *