مرکز خرید اندروید باکس در مشهد

خرید اندروید باکس در مشهد

اگر به دنبال مرکز فروش اندروید باکس در مشهد هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی های این گجت های هوشمند آشنا شویم . همچنین در ادامه روش های خرید اندروید باکس در مشهد را بررسی خواهیم کرد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

اندروید باکس چیست ؟

اندروید باکس ها گجت های هوشمندی در ابعاد بسیار کوچک می باشند که به راحتی به هر نوع از تلوزیونی متصل و امکاناتی فراتر از یک تلوزیون هوشمند را در اختیار شما می گذارد . اندروید باکس ها از طریق کابل hdmi به راحتی به تلوزیون شما متصل می گردد. از امکانات این گجت های هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • امکان نصب و اجرا انواع اپلیکیشن های اندرویدی مانند اینستاگرام واتساپ و ….
  • امکان نصب و اجرای انواع بازی های اندرویدی مانند پابجی و کال آف دیوتی و… ( پیشنهاد می کنیم اگر اندر وید باکس را برای بازی انتخاب می کنید حتما از مدل های اندروید باکس برای بازی برای این منظور استفاده کنید )
  • با تهیه و خرید اندروید باکس شما قادر خواهید بود تا اپلیکیشن های نمایش خانگی مانند فیلیمو نماوا و یا نتفیلیکس و… را بر روی تلوزیون خود داشته باشید .
  • همچنین این دستگاه های هوشمند امکان اتصال به اینترنت و وبگردی در دنیای بی انتهای اینترنت را در اختیار خواهید داشت .
  • همچنین در این دستگاه ها می توانید فیلم های ویدیویی خود را در انواع فرمت ها اجرا کرده و از آن ها لذت ببرید .

و هزاران امکانات دیگر که تنها با خرید و تهیه اندروید باکس  می توانید تلوزیون خود را به یک تلوزیون هوشمند بی نظیر تبدیل کرده و از آن لذت ببرید .

فروشگاه اینترنتی تکنومال

راهنمای انتخاب و خرید اندروید باکس در مشهد

برای انتخاب بهترین اندروید باکس مد نظر خود لازم است به مواردی دقت کافی داشته باشید . زیرا اندروید باکس ها نیز همانند سایر گجت های هوشمند همانند رایانه ها و تلفن های همراه دارای قطعات مختلف سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری می باشند که اگر به آن ها توجه نشود ممکن است در استفاده کاربران خود را دچار مشکل کند . در ادامه نسبت به بررسی انواع سخت افزار های اندروید باکس می پردازیم .

پردازنده مرکزی

پردازنده مرکزی به عنوان مغز و فرماندهی پردازش در دستگاه های هوشمند محسوب می شود . بیشتر از هر عاملی پردازنده هست که عملکرد و کیفیت دستگاه اندروید باکس شما را مشخص می کند . بنابر این لازم است در هنگام خرید اندروید باکس در مشهد اولین مورد پردازنده مرکزی را مورد بررسی قرار دهید . بهترین اندروید باکس های موجود در بازار معمولا در پردازنده های شرکت های املاجیک و راکچیپ و allwinner به بازار عرضه شده اند .

پردازنده گرافیکی

همانطور که در مقالات دیگر به آن اشاره شد نوع پردازنده گرافیکی توسط سی پی یو مشخص می گردد . فقط در هنگام خرید اندروید باکس در مشهد کافیست پردازنده گرافیکی را از نظر وضوح . ابعاد تصاویر خروجی و تجهیز به فناوری هایی نظیر xdr و یا hdr  مورد بررسی قرار دهید . از انواع وضوح های تصویر می توان به مدل های اندروید باکس 8k و یا مدل های اندروید باکس 4k اشاره کرد .

همچنین در صورت اینکه گرافیک دستگاه شما از xdr و یا hdr پشتیبانی کند میزان تفکیک پذیری رنگ ها را افزایش داده در نتیجه میزان وضوح تصویر را به صورت خارق العاده ای افزایش خواهد داد.

میزن حافظه ذخیره سازی در رم و رام

میزان حافظه رم یا همان حافظه کوتاه مدت نقش بسیار موثری در سرعت کاربری و اجرای برنامه ها دارد سعی کنید هنگام خرید از مرکز فروش اندروید باکس در مشهد اندروید باکسی را انتخاب کنید که حافظه ذخیره سازی رم بالا تری را داشته باشد . همچنین با توجه به نیاز خود می توانید رام دستگاه اندروید باکس خود را در مدل های 16 و 32 و 64 و 128 گیگ انتخاب نمایید .

البته این نکته نیز قابل ذکر است که کاربران میتوانند بسته به دلخواه خود با اتصال کارت حافظه خارجی یا همان رم حافظه ذخیره سازی اندروید باکس خود را افزایش دهند و از حافظه ذخیره سازی بیشتری بهره ببرند.

سیستم عامل

سیستم عامل اندروید باکس ها در دو نوع اندروید تی وی و اندروید اصلی به بازار عرضه شده است که اگر از تفاوت های این دو نوع سیستم عامل اندروید خبری نداشته باشید ممکن است موجب نارضایتی از خرید گردد پیشنهاد می کنیم پیش از خرید مقاله تفاوت اندروید باکس و تی وی باکس را از بخش بلاگ فروشگاه اینترنتی تکنومال مطالعه فرمایید .

خرید اندروید باکس در مشهد

هموطنان عزیزی که به دنبال خرید اندروید باکس در مشهد می باشند می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنومال اقدام به ثبت سفارش خود نمایند و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را از طریق پست و تیپاکس دریافت کنند همچنان در صورت وجود هر گونه سوال در مورد محصولات و روش های خرید می توانید با ما در ارتباط باشید .

شماره تماس : 02141256449

پشتیبانی تکنومال
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • javad eshaghi ۱۵ آذر ۱۴۰۱ / ۳:۳۵ ب٫ظ

    سلام. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا اسم و مدل یک اندروید باکس سیم کارت خور را برایم بنویسید که موس و کیبورد و دانگل بیسیم و مرورگر وب داشته باشد و به تلویزیون قدیمی آیوا هم
    وصل شود چون من میخواهم این
    اندروید باکس سیم کارت خور را از طریق اینترنت بخرم و با این
    اندروید باکس سیم کارت خور روی تلویزیون قدیمی آیوا کلاس آن لاین برگزار کنم. اسم و مدل این اندروید باکس را به شماره موبایل **** پیامک بزنید. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

    • پشتیبانی تکنومال ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۶:۲۱ ب٫ظ

      با سلام و احترام طی تماس تلفنی با شماره ثبت شده در دسترس نبودید لطفا با پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی و مشاوره لازم خدمتتون ارائه گردد .
      با تشکر
      پشتیبانی فروش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *