مرکز خرید اندروید باکس در شیراز

خرید اندروید باکس در شیراز

اگر به دنبال خرید اندروید باکس در شیراز هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا روش خرید اندروید باکس برای هموطنان عزیزی که در شیراز زندگی می کنند را به اطلاع شما برسانیم .

اندروید باکس چیست ؟

اندروید باکس ها دستگاه هایی جمع و جور در اندازه کف یک دست می باشند که به راحتی به تلوزیون شما متصل می گردد و آن را به یک تلوزیون هوشمند تبدیل می کند . امکاناتی که اندروید باکس در اختیار شما می گذارد فراتر از یک تلوزیون هوشمند می باشد . زیرا اندروید باکس ها دارای سیستم عامل اندروید اصلی و یا اندروید موبایل می باشند و محدودیت های اندروید تی وی تلوزیون های هوشمند را ندارند .

از جمله کاربرد های اندروید باکس ها می توان به امکان نصب و اجرای انواع اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی را دارد . همچنین می توان با اندروید باکس به اینترنت متصل شد و وبگردی کرد . علاوه بر آن امکان نصب و استفاده اپلیکیشن و سرویس های نمایش فیلم مانند فیلیمو و نماوا و … وجود دارد . و هزاران امکانات دیگر که با تهیه و خرید اندروید باکس می توان ساعت ها شما را سرگرم کند .


برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس کلیک کنید .


نکاتی که هنگام خرید اندروید باکس در شیراز باید به آن توجه کرد

این دستگاه ها نیز همانند سایر دستگاه های هوشمند در انواع کانفیگ های سخت افزاری به بازار عرضه شده اند . به عنوان مثال کاربری که اندروید باکس را برای تماشای فیلم انتخاب می کند می بایست از مدل های اندروید باکس 4k و یا بالاتر را برای دریافت بیشترین وضوح و کیفیت در تصویر رابرای این منظور انتخاب کند. در ادامه نسبت به بررسی انواع سخت افزار این دستگاه ها می پردازیم .

فروشگاه اینترنتی تکنومال

نوع پردازنده مرکزی

اصلی ترین عامل در انتخاب بهترین اندروید باکس پردازنده مرکزی می باشد . در هنگام خرید اندروید باکس در اولین قدم پردازنده مرکزی را از نظر قدرت پردازشی و نوع و تعداد هسته های آن مورد بررسی قرار دهید . بهترین پردازنده هایی که در حال حاظر برای اندروید باکس ها استفاده می شود توسط شرکت های راکچیپ و املاجیک و allwinner ساخته شده اند .

پردازنده گرافیکی

اگر به دنبال خرید اندروید باکس در شیراز هستید باید این مورد را توجه کنید که نوع پردازنده گرافیکی توسط توسط پردازنده مرکزی مشخص می گردد و معمولا از مدل های یکسانی برای یک سی پی یو استفاده می گردد . اما در این جا می بایست ویژگی های خروجی تصویر از جمله وضوح تصویر و پشتیبانی از فناوری هایی مانند hdr یا xdr را مورد بررسی قرار داد.

ظرفیت ذخیره سازی رام و رم

رم یا همان حافظه کوتاه مدت عامل تاثیر گذار دیگری است که تاثیر مستقیم در عملکرد دستگاه اندروید باکس شما خواهد داشت . هر چه قدر دستگاه از میزان رم بالاتری برخوردار باشد رابط کاربری و عملکرد روان تر را شاهد خواهید بود . در حال حاظرر مدل های اندروید باکس با رم 8 دارای بیشترین ظرفیت می باشند . همچنین در میزان حافظه ذخیره سازی رام نیز با توجه به میزان نیاز خود دقت کافی را داشته باشید .


همچنین مشاهده کنید ” فریمور اندروید باکس tanix tx6s


خدمات پس از فروش اندروید باکس در شیراز

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شده علاوه بر اینکه فروشنده می بایست در مورد خرابی های احتمالی در دستگاه های فروخته شده به مشتریان خود بهترین خدمات را عرضه نماید میبایست دانش کافی را در قبال سوالات احتمالی خریداران خود را داشته باشد . این کالا ها نیز به دلیل اینکه کالا های تخصصی می باشند می بایست از مراکز تخصصی تهیه گردد . گروه بازرگانی تکنومال با تجربه ده ساله خود در زمینه واردات و عرضه انواع اندروید باکس ها آمادگی پاسخگویی به سوالات شما را دارد .

چگونگی خرید اندروید باکس در شیراز

هموطنان عزیز شیرازی می توانند با مراجعه به سایت گروه بازرگانی تکنومال اقدام به ثبت سفارش اندروید باکس مد نظر خود نمایند و سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن توسط پست و یا تیپاکس دریافت نمایند . همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید .

شماره تماس : 02141256449

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *