خرید اقساطی اندروید باکس

خرید اقساطی اندروید باکس

خرید اقساطی اندروید باکس

احتراما به استحضار خریداران و مشتریان محترم تکنومال می رساند در جهت ایجاد رفاه حال مشتریان عزیز با همکاری شرکت لندو و بانک آینده و فروشگاه تکنومال امکان خرید اقساطی اندروید باکس و کلیه کالاهای موجود در تکنومال فراهم گردید . طبق مکاتبات انجام شده با شرکت لندو خریداران محترم می توانند از تسهیلات تا سقف دویست میلیون ریال برای خرید از فروشگاه اینترنتی تکنومال بهره مند شوند . 

همچنین به اطلاع کاربران عزیز می رساند که تسهیلات در نظر گرفته شده نیاز به چک و یا ضامن نداشته و تنها با ارائه سفته پس از اعتبار سنجی در نظام بانکی ، تسهیلات خرید اقساطی اندروید باکس  و تمامی کالا های موجود در فروشگاه تکنومال برای شما ارائه خواهد گردید .

راهنمای دریافت تسهیلات خرید اقساطی اندروید باکس

مرحله اول : ثبت درخواست و بارگذاری مدارک

برای خرید اقساطی اندروید باکس از صفحه فروشگاه‌ تکنومال در لندو ، درخواست وام خود را ثبت کنید . سپس در حساب  کاربری، عکس و مدارک در خواستی را بارگذاری کنید. بعد از آن درخواست اعتبارسنجی را ثبت کنید . سپس اگر چنانچه در بانک آینده حساب بانکی ندارید ، باید به‌شکل حضوری یا آنلاین (با نرم‌افزار کیلید) نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید . 

فروشگاه اینترنتی تکنومال

مرحله دوم : ثبت امضای الکترونیکی

به دلیل آنکه سفته و قرارداد کاغذی از لندو حذف شده، برای امضای سفته و قرارداد به امضای الکترونیکی نیاز خواهید داشت. برای این منظور امضای الکترونیکی را باید با نرم‌افزار آینده‌ساین ثبت کنید .

آموزش خرید اقساطی اندروید باکس

مرحله سوم : خرید سفته الکترونیکی

در این مرحله می بایست از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده نسبت به خریداری سفته به صورت کاملا آنلاین اقدام فرمایید .

آموزش خرید اقساطی اندروید باکس

مرحله چهارم : امضای قراردادها

در ادامه مراحل ثبت نام تسهیلات خرید اقساطی اندروید باکس می بایست پس از بررسی مدارک شما توسط شرکت لندو ، می بایست قرارداد های مربوطه را توسط امضای الکترونیک امضا کنید .

فروشگاه اینترنتی تکنومال

مرحله پنجم : دریافت وام و خرید اقساطی اندروید باکس از تکنومال

در نهایت توسط شرکت لندو کد تخفیفی به میزان تسهیلات درخواستی شما صادر خواهد شد که می توانید پس از اضافه کردن محصولات مورد نظر خود به سبد خرید خود در سایت تکنومال ، کد مربوطه را وارد و سفارش خود را ثبت کنید . 

لازم به توضیح است که کلیه فرایند اعطای تسهیلات خرید اقساطی اندروید باکس توسط شرکت لندو و بانک آینده انجام داده خواهد شد و فروشگاه تکنومال هیچ گونه دخالت و مسئولیتی در اعطای وام به شما نخواهد داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی شرکت لندو یا فروشگاه تکنومال تماس حاصل فرمایید .

 

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *