گیم باکس اندروید

فیلـتر

در حال نمایش 6 نتیجه

اگر می خواهید بسیاری از بازی های اندرویدی را بر روی تلوزیون خود داشته باشید ، در این صفحه ما را همراهی کنید تا ضمن معرفی و بررسی و قیمت بهترین مدل های گیم باکس موجود در بازار ، تفاوت و برتری های این نوع کنسول های بازی را با انواع مدل های اندروید باکس برای بازی بررسی کنیم .

گیم باکس

گیم باکس چیست ؟

گیم باکس یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که به شما امکان می دهد بازی های اندروید را روی تلویزیون خود بازی کنید. این دستگاه ها معمولاً ارزان تر از کنسول های بازی سنتی هستند و طیف گسترده ای از بازی ها را ارائه می دهند.

انواع مدل های Game Box در کنار رام و سیستم عامل مناسب تر و هماهنگ تر برای بازی ، دارای بسیاری از بازی های اندرویدی می باشند که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه ها نصب شده است و خود کاربر نیز می تواند بازی های اندرویدی خود را بر روی گیم باکس نصب کند.

گیم باکس ها معمولا با دسته بازی و موس یا ایرموس باندل می شوند تا کاربران بتوانند تمامی کنترلر های موجود در بازی را در اختیار داشته باشند .

انواع بازی های اندرویدی

بازی هایی که برای سیستم عامل اندروید طراحی می شوند بر اساس کنترلر های پشتیبانی شده به دو دسته تقسیم بندی می شوند عبارتند از :

  • دسته اول بازی هایی هستند که تمامی کنترلر ها مثل انواع گیم پد ها و موس و بازی را پشتیبانی می کنند . و به راحتی می توان بعد از نصب به وسیله انواع دسته ، بازی مورد نظر را اجرا کرد.
  • دسته بعد بازی هایی هستند که فقط برای صفحه لمسی طراحی شده اند و از هیچ کنترلری مانند موس یا کیبرد پشتیبانی نمی کنند . و برای اجرای آن با دسته بازی چه با گوشی و چه با اندروید باکس نیازمند نصب نرم افزار های شبیه ساز مانند octapus یا shooting plus v3 یا outo clicker یا …. خواهید بود . این نرم افزار ها به طور کامل بر روی انواع گیم باکس های تکنوباکس نصب بوده و آموزش شبیه سازی یا استفاده بر روی دفترچه راهنما همراه دستگاه قرار داده شده است .

انواع کنسول و گیم باکس

گیم باکس ها بر اساس کاربری دارای انواع مختلفی هستند در قسمت زیر نسبت به معرفی انواع گیم باکس موجود در بازار خواهیم پرداخت .

گیم باکس با دو دسته بازی

این نوع از گیم باکس ها معمولا با دو دسته بازی باندل می شوند . با توجه به اینکه تعداد بازی هایی که با دو پلیر همزمان بسیار کم است ، بیشتر بازی های نوستالژی برای این منظور بر روی گیم باکس نصب شده است و می تواند شما و دوستانتان را تا ساعت ها سرگرم کند .

گیم باکس مناسب کال آف دیوتی و پابجی

با توجه به افزایش تعداد طرفداران بازی پابجی و کال آف دیوتی ، بسیاری از کاربران تمایل دارند تا به جای گوشی بازی را در روی تلوزیون خود داشته باشند.

اما باید توجه داشته باشید که این نوع بازی ها را برای هماهنگی با دسته نیازمند برنامه های شبیه ساز یا واسطه هستند.

گیم باکس اندروید ارزان

در این نوع از گیم باکس ها معمولا از سخت افزار های مالتی مدیا و متوسط استفاده شده است . و بازی هایی که بر روی آن ها نصب می شود معمولا از نظر گرافیکی در سطح متوسطی قرار می گیرند . در مدل های اقتصادی گیم باکس اندروید تکنو باکس سعی شده است که بسیاری از بازی های جذاب موجود نصب شود .

گیم باکس اندروید

در هنگام خرید گیم باکس باید به چه مواردی توجه داشته باشیم ؟

با توجه به وجود تنوع بالای مدل های موجود در بازار ، توجه شما را به مواردی که هنگام خرید گیم باکس باید به آن داشت جلب می نماییم .

سخت افزار مناسب

اولین موردی که باید به آن توجه داشت دقت در انتخاب به ترین گیم باکس با بهترین سخت افزار می باشد. در سخت افزار باید مواردی مانند پردازنده مرکزی و گرافیکی و میزان حافظه رم و رام مورد بررسی قرار گیرد تا توانایی پاسخگویی برای مقاصد گیمینگ را داشته باشد.

نرم افزار

از دیگر عواملی که باید در هنگام خرید گیم باکس به آن توجه داشته باشید نوع سیستم عامل می باشد که سازگاری بیشتری را با انواع بازی ها با انواع کنترلر ها داشته باشد.

گیم باکس هایی که تحت عنوان تکنوباکس به فروش می رسند دارای فریمویر و سیستم عامل متناسب تر با مقاصد گیمینگ دارند .

خرید گیم باکس از تکنومال

با توجه به موارد ذکر شده در بالا می توانید بهترین game Box مد نظر خود را خریداری کنید . همچنین فروشگاه اینترنتی تکنومال با بهره مندی از بهترین و متخصص ترین تیم مهندسی در زمینه انواع اندروید باکس و گیم باکس ، آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید گیم باکس را دارد .

اطلاعات بیشتر ...