آموزش ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس

ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس

اگر قصد ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس و بلعکس دارید تا انتهای این مقاله کاربردی ما را همراهی کنید تا طریقه و روش انجام این عملیات را به سادگی برای شما آموزش دهیم .

چرا وجود روشی برای ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس ضروری است ؟

فرض کنید می خواهید تا فایلی مانند عکس یا فیلم یا اپلیکیشن خاصی یا … را از روی گوشی خود به اندروید باکس بفرستید در اینصورت در هنگام استفاده از روش های موجود مانند بلوتوث و کندی آن در انتقال اطلاعات و دیتا ، باعث خواهد شد شما را از این کار صرفه نظر کند . در صورت استفاده از اپلیکیشن هایی مانند شیرایت و یا زاپیا و … به دلیل اینکه بسیاری از اندروید باکس ها از فناوری هات اسپات پشتیبانی نمی کنند آن را به یک امر محال و غیر ممکن تبدیل خواهد کرد .

در اینصورت روش های مرسوم انتقال فایل بین دوگوشی ، برای انتقال فایل از گوشی به روی اندروید باکس و بلعکس کارایی نخواهد داشت . برای این مشکل برای شما راه حلی بسیار آسان تری را فراهم کرده ایم تا انتها ما را همراهی کنید .


مشاهده کنید ” مرکز خرید اندروید باکس در زنجان


دانلود نرم افزار

برای ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس و بلعکس لازم است که نرم افزار send files to tv را دانلود و بر روی اندروید باکس و همچنین تلفن همراه خود نصب کنید .(لازم به توضیح است که نرم افزار برای اندروید باکس و تلفن همراه اندرویدی یکسان بوده و فقط نرم افزار زیر را بر روی هر دو نصب کنید)

برای راحتی بیشتر می توانید از لینک زیر مستقیما نرم افزار را دانلود و نصب کنید .

Send files to TV یک برنامه ساده برای اتصال و انتقال فایل از گوشی به اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند شما به یکدیگر است. این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا از طریق شبکه محلی خود به سرعت و به راحتی فیلم، برنامه تلویزیونی یا هر فایل را بین این دستگاه ها به اشتراک بگذارید. برای این کار نیازی به اتصال اینترنت ندارید. این برنامه برای این منظور طراحی شده است تا کار اتصال بین این دستگاه ها را آسان کند.

روش ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس

  • برای انجام این کار پس از نصب نرم افزار بر روی اندروید باکس و گوشی لازم است هر دو را بر روی یک شبکه وای فای قرار دهید . (الزامی برای وجود اینترنت در شبکه وای فای وجود ندارد )
  • سپس از روی وسیله ای که می خواهید فایل از آن انتقال یابد گزینه send را بزنید .

ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس

  • سپس بعد از هدایت به حافظه گوشی یا اندروید باکس فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • ارسال فایل از گوشی به اندروید باکسبعد از انتخاب فایل های مورد نظر از دستگاه هدف گزینه recive را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا نام دستگاه گیرنده در فرستنده به نمایش درآید . پس از آن دستگاه مورد نظر را انتخاب فرمایید .

ارسال فایل از گوشی به اندروید باکس

در نهایت فایل با موفقیت انتقال داده شده و می توانید از قسمت دانلود ها در دستگاه گیرنده فایل های مورد نظر را مشاهده فرمایید . لازم به توضیح است می توانید از قسمت تنظیمات در دستگاه گیرنده محل ذخیره سازی را تغیر دهید . همچنین اشاره به این نقطه خالی از لطف نیست که روش فوق علاوه بر کارایی در انتقال فایل از گوش به اندروید باکس ، در تلوزیون های هوشمند نیز می توان به کار برد .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *