مرکز فروش اندروید باکس در ارومیه

فروشگاه اینترنتی تکنومال

اگر به دنبال خرید اندروید باکس در ارومیه هستید تا انتهای این مقاله تیم تکنومال را همراهی کنید تا ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری بهترین اندروید باکس های موجود در بازار را بررسی کنیم همچنین در ادامه روش های خرید اندروید باکس در ارومیه خواهیم پرداخت .

اندروید باکس چیست ؟

اندروید باکس ها گجت های هوشمندی در ابعاد و اندازه یک دست هستند که به راحتی از طریق کابل hdmi به هر نوع نمایشگری اعم از انواع تلوزیون ها و پروژوکتور ها و… متصل می شوند و امکاناتی فراتر از یک تلوزیون هوشمند را در اختیار کاربران خود می گذارد . امکاناتی که شما با خرید بهترین اندروید باکس در ارومیه به دست می آورید به شرح زیر می باشد .

  • امکان نصب و اجرای انواع اپلیکیشن های اندرویدی نظیر اینستاگرام و واتاپ و… بر روی تلوزیون
  • با انتخاب بهترین مدل های مناسب اندروید باکس برای بازی قادر خواهید بود که علوه بر امکانات یک تلوزیون هوشمند انواع بازی های اندرویدی را بر روی دستگاه خود نصب و از آن ها لذت ببرید .
  • در اندروید باکس شما قادر به اجرای انواع اپلیکیشن های سرویس های نمایش خانگی آنلاین نظیر فیلیمو و نماوا و یوتیوب و … خواهید بود که با هزاران آرشیو فیلم و سریال خود می تواند برای مدت ها شما را سرگرم کند .
  • در اندروید باکس ها امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای و کابل لن وجود دارد که در نهایت امکان وبگردی را در تلوزیون برای شما فراهم خواهد آورد .
  • همچنین از طریق فناوری هایی نظیر میراکست می توانید تصویر اسکرین صفحه گوشی یا لپتاب یا تبلت را به روی تلوزیون خود انتقال دهید .

و بسیاری امکانات بی نظیر دیگر که تنها با خرید اندروید باکس در ارومیه می تونید به آن ها در تلوزیون معمولی خود دسترسی داشته باشید .


همچنین مشاهده کنید ” راهنمای خرید اندروید باکس


سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس

راهنمای انتخاب و خرید بهترین اندروید باکس در ارومیه

هموطنان عزیزی که در ارومیه می خواهند اقدام به خرید اندروید باکس نمایند لازم است تا به مواردی از نظر مشخصات فنی دستگاه ها دقت کنند . زیرا این دستگاه ها نیز همانند سایر تجهیزات هوشمند در انواع کانفیگ های سخت افزاری در کاربرد های مختلفی به بازار عرضه شده است که اگر آشنایی در مورد آن ها نداشته باشید ممکن است در نهایت نارضایتی را برای شما به دنبال داشته باشد . این موارد عبارتند از :

توجه به نوع و قدرت پردازنده مرکزی

همانطور که می دانید پردازنده مرکزی یا همان سی پی یو اصلی ترین واحد پردازش در دستگاه های هوشمند می باشد و قدرت عملکرد پردازنده به صورت مستقیم نوع عملکرد دستگاه اندروید باکس شما را مشخص خواهد کرد . در حال حاظر بهترین پردازنده های اندروید باکس موجود در بازار ساخته دو کمپانی املاجیک و راکچیپ می باشد .

نوع پردازنده گرافیکی

همانطور که در مقالات دیگر نیز به آن اشاره شد نوع پردازنده گرافیکی توسط سی پی یو مشخص می گردد بنابر این صد در صد در دو مدل با دو پردازنده سی پی یو یکسان پردازنده گرافیکی نیز یکسان می باشد . در این قسمت کافیست پردازنده گرافیکی را از نظر پشتیبانی از نظر فناوری هایی مثل پشتیبانی از حالت های hdr یا xdr برای بهبود کیفیت وضوح تصویر بررسی کنید .

میزان حافظه ذخیره سازی در رم و رام

رم عامل دیگری است که می تواند در سرعت و عملکرد دستگاه اندروید باکس شما تاثیر مستقیم بگذارد اگر به دنبال خرید بهترین اندروید باکس موجود در بازار هستید حتما پیشنهاد می کنیم که میزان حافظه ذخیره سازی را بیشترین مقدار ممکن انتخاب کنید . همچنین در حافظه ذخیره سازی رام می توانید بسته به ظرفیت مورد نیاز خود حافظه 16 تا 128 گیگ را انتخاب کنید . لازم به توضیح است که بعضی از مدل ها امکان اتصال کارت حافظه جانبی برای ارتقا ظرفیت ذخیره سازی را دارند .

سیستم عامل

اندروید باکس ها در سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شده اند اما سیستم عامل اندروید به صورت نسخه موبایل و نسخه داندروید تی وی به بازار عرضه شده است که خریداران محترم اندروید باکس باید با توجه به کاربرد هر یک بهترین مدل را انتخاب نمایند .

خدمات پس از فروش برای خریداران اندروید باکس در ارومیه

خدمات پس از فروش عامل دیگری است که در هنگام تهیه این دستگاه ها باید به آن توجه ویژه ای داشت . خدمات پس از فروش تنها موارد خرابی را شامل نمی شود . به دلیل اینکه این کالا ها از نوع کالا های تخصصی می باشند مطمئنا هنگام راه اندازی و استفاده سوالاتی را برای خریداران به وجود خواهد آورد که اگر فروشنده قادر به پاسخگویی به سوالات خریداران خود نباشد در نهایت نارضایتی از خرید را برای مشتری در پی خواهد داشت .

روش خرید اندروید باکس در ارومیه

هموطنان عزیزی که ساکن ارومیه هستند برای خرید اندروید باکس در ارومیه می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تخصصی اندروید باکس تکنومال خرید خود را انجام و در سریع ترین زمان ممکن از طریق پست و یا تیپاکس سفارش خود را دریافت کنند همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید .

تلفن تماس : 04137249720

آدرس : آذربایجان شرقی – مراغه – میدان اوحدی – ساختمان اداری اوحدی – طبقه دوم واحد یک شرکت آتی پرداز صنایع پاسارگاد سهامی خاص

 

 

 

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *