فریم ور اندروید باکس t95 plus

فریم ویر اندروید باکس t95 plus

اگر اندروید باکس شما مشکلات نرم افزاری را تجربه می کند و ریست کردن آن این مشکل را برطرف ننموده است تا انتهای مقاله آموزش بروزرسانی فریم ور اندروید باکس t95 plus ما را همراهی کنید . با استفاده از روش زیر می توانید اندروید باکس خود را به اصطلاح فلش کرده و مشکلات نرم افزاری آن را حل و مرتفع دسازید .


همچنین مشاهده کنید ” آموزش ریست اندروید باکس


فریم ویر چیست ؟

فریم ویر که در اصطلاح انگلیسی firmware نامیده می شود که یک فایل میان افزار است که برای مدیریت سخت افزار و ارتباط با نرم افزار از سمت شرکت تولید کننده سخت افزار تولید و ارائه می گردد . سیستم عامل نیز می تواند جزئی از فریم ویر دستگاه های هوشمند از جمله اندروید باکس باشد . که هر گونه تغیر در این فایل ها می تواند دستگاه شما را از حالت کار کرد طبیعی خود خارج کند . که در ادامه با مشکلاتی که ممکن است با به بهم ریختگی  فریم ور اندروید باکس t95 plus به وجود آید را بررسی خواهیم کرد  .

چه زمانی نیازمند بروز رسانی فریم ور اندروید باکس t95 plus می باشید ؟

  • گاهی ممکن است شرکت تولید کننده اندروید باکس بروزرسانی غیر رسمی برای اندروید باکس خود ارائه نماید در این صورت از طریق این روش می توانید فریمور اندروید باکس خود را بروز رسانی نمایید .
  • گاهی ممکن است دستگاه شما مشکلات نرم افزاری مانند هنگی یا سنگینی در عملکرد یا … تجربه کند که بروز رسانی فریم ور اندروید باکس t95 plus می تواند بهترین راه حل برای این مشکل باشد .
  • گاهی نیز ممکن است آسیب به فایل های فریم ویر بیش از حد بوده و دستگاه نتواند عملیات بوت خود را تکمیل کند  یا به عبارت دیگر دستگاه در مرحله لوگو t95 گیر بکند .در این صورت نیز فلش کردن فریم ور اندروید باکس t95 plus می تواند چاره حل مشکل شما باشد .

برای بروز رسانی و فلش کردن فریم ور اندروید باکس t95 plus چه تجهیزاتی مورد نیاز است ؟

برای انجام عملیات لازم است تا کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز را در دسترس داشته باشید . همچنین به کابل دوطرفه با نرینگی usb احتیاج خواهید داشت (حتما توجه داشته باشید که کابل مورد نظر دیتا باشد و در صورت استفاده از کابل هارد یا پاور کول پد عملیات شناسایی اندروید باکس توسط کامپیوتر انجام نخواهد شد .

همچنین لازم است تا فایل های زیر را که حاوی نرم افزار rockchip flash tools و رام و فریم ور اندروید باکس t95 plus را دانلود و در کامپیوتر خود ذخیره کنید که در ادامه طریقه استفاده از آن ها را به شما خواهیم گفت .

آموزش فلش کردن و بروز رسانی فریم ور اندروید باکس t95 plus

برای بروز رسانی و فلش اندروید باکس t95 plus  کافیست تا مراحل زیر را به دقت انجام دهید در صورت وجود هر گونه مشکل و سوال می توانید در قسمت کامنت ها با کارشناسان ما در ارتباط گذاشته و بهترین راهنمایی را در یافت کنید .

همانطور که گفته شد فوق دارای دو نوع فایل اصلی می باشد . نرم افز FACTORY TOOLS را  اجرا کرده و فایل فریمور یا رام اندروید باکس   t95 plus  که با پسوند IMG میباشد در محلی از کامپیوتر خود ذخیره کنید .همچنین داخل فایل های نرم افزار درایور اندروید باکس های سری راکچیپ نیز وجود دارد که آن را نیز بر روی کامپیوتر خود نصب کنید .

پس از اجرا نرم افزار کلیه نوشته های نرم افزار به صورت چینی می مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آیکون زیر می توان زبان نرم افزار را به انگلیسی تغیر داد.

آپدیت فریم ویر اندروید باکس H96 MAX RK3318

 

برای آپدیت یا فلش فریمور اندروید باکس t95 plus کافیست از طریق منو یا آیکون زیر فایل IMG را که قبلا در کامپیوتر خود ذخیره کرده بودید بر روی نرم افزار آپلود کنید

فریم ویر اندروید باکس H96 MAX RK3318

پس از آنکه فایل فریمور به روی نرم افزار بار گذاری گردید مطابق تصویر زیر دکمه RUN را بزنید . ممکن است بارگذاری فریم ویر چند ثانیه به طول بیانجامد .

فریم ویر اندروید باکس h96 max rk3318

پس از آنکه نرم افزار آماده شد کافیست به تریب زیر اندروید باکس را به کامپیوتر خود متصل کنید .

  1. در کنار پورت های اتصال سوراخ ریزی وجود دارد که در انتهای آن دکمه بوت قرار گرفته است با یک سوزن یا چوب کبریت چند بار دکمه را لمس کنید تا به موقعیت آن مسلط شوید .
  2. برای انجام کار اندروید باکس t95 plus را حتما بر روی سطح صاف کنار پورت USB 2.0 کامپیوتر خود قرار دهید
  3. با یک دست با استفاده از چوب کبریت دکمه بوت را فشار دهید و به صورت ثابت نگه دارید به صورتی که لحظه ای رها نگردد.
  4. در حالتی که دکمه بوت را نگه داشتید اتصال بین اندروید باکس از طریق اولین پورت USB و کامپیوتر را با کابل دیتا برقرار کنید
  5. اگر مراحل بالا را درست انجام داده باشید کامپیوتر دستگاه را شناسایی می کند و شروع به فلش اندروید باکس t95 plus می نماید .
  6. پس از آنکه مراحله بروز رسانی فریمور اندروید باکس t95 plus به صد درصد رسید می توانید دستگاه را از کامپیوتر جدا کنید .

همچنین مشاهده کنید : اندروید باکس با اندروید 12 


کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا آموزش بروز رسانی فریم ویر اندروید باکس t95 plus را در اختیار شما قرار دهیم که با اجرای دقیق مراح گفته شده می تواند مشکلات اندروید باکس t95 plus شما را حل و مرتفع سازد در صورد وجود هر گونه سوال می توانید با پشتیبانی تکنومال در ارتباط بوده و بهترین راه حل را در یافت کنید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *