آموزش بروزرسانی فریمور اندروید باکس x96q h313

فریمور اندروید باکس X96Q H313

اگر به دنبال حل مشکلات نرم افزاری اندروید باکس x96q h313 خود هستید تا انتهای مقاله آموزش بروزرسانی فریمور اندروید باکس x96q h313 با ما همراه باشید . اجرای دقیق موارد گفته شده در این مقاله به طور حتم مشکل شما را برطرف می سازد .

فریمور چیست ؟

فریمور و یا فریم ویر که در سایت هی خارجی آن را با عنوان firmware مشاهده می کنید . یک عامل میان افزار بین سخت افر و نرم افزار است که وظیفه مدیریت و ارتباط و برنامه ریزی عملکرد های اساسی سخت افزار را تعیین می کند . فریمور معمولا توسط شرکت های سازنده سخت افزار ارائه می گردد و می تواند سیستم عامل نیز جزئی از آن باشد .

به هم ریختگی و آسیب در فایل های فریمور سبب می گردد که سخت افزار دستگاه از کارکرد طبیعی خود خارج گردد و مشکلات جدی در مقابل کاربران خود قرار دهد و آنان را به دردسر بیا اندازد .


همچنین برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس 4K کلیک کنید ….


چه زمانی نیازمند بروزرسانی فریمور اندروید باکس x96q h313 هستیم ؟

به طور کلی همانطور که در بالا به آن اشاره شد ممکن است به دلایلی از جمله وجود فایل های مخرب و نصب برنامه های غیر مجاز بر روی دستگاه اندروید باکس x96q h313 فریمور آن دچار آسیب بشود که مجبور به بروزرسانی آن شوید . معمولا در مواردی که در قسمت زیر به آن اشاره می کنیم نیاز به فلش اندروید باکس x96q h313 می باشد .

  • گاهی مواقع ممکن است دستگاه شما بنا به دلایلی که به آن اشاره شد دستگاه دچار هنگی و کندی در عملکرد خود می گردد . در این مواقع ابتدا از طریق تنظیمات یا بوت دستگاه خود را ریست کنید اگر مشکل حل نگردد نیاز به بروز رسانی فریمور اندروید باکس x96q h313 می باشد .
  • در بعضی مواقع نیز ممکن است دستگاه اندروید باکس شما بعد از اولین استارت نتواند عملیات بوت را تکمیل کند . در این مواقع مشاهده می کنید که در موقع اتصال به برق دستگاه در لوگو x96q گیر می کند . در اینصورت نیز ابتدا دکمه بوت را نگه دارید اگر بوت دستگاه لود شد دستگاه را ریست کنید در غیر این صورت نیاز به آپدیت فریمور اندروید باکس x96q h313 می باشد .
  • گاهی مواقع نیز ممکن است دستگاه هیچ گونه علائم ظاهری نداشته باشد در اینصورت با وجود احتمال بالای آسیب های سخت افزاری امکان به همریختگی در فریمور اندروید باکس x96q h313 وجود دارد .
  • در مواقعی هم ممکن است از سمت شرکت سازنده بروزرسانی غیر رسمی برای سیستم عامل و فریمور اندروید باکس x96q h313 ارائه گردد . در این صورت از طریق روش زیر می توانید به روزرسانی را انجام دهید .

برای فلش اندروید باکس x96q h313 چه تجهیزاتی مورد نیاز است ؟

برای اینکه اندروید باکس خود را فلش کنید لازم است که سیستم کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز را در دسترس داشته باشید . همچنین کابل با دوطرف نرینگی usb  مورد نیاز است . لازم به توضیح است دقت کنید تا نوع کابل از نوع دیتا باشد در صورتی کهنوع کابل مورد نظر از نوع دیتا نباشد عملیات شناسایی اندروید باکس توسط رایانه انجام نمی گردد .

فریمور اندروید باکس x96q h313

علاوه بر تجهیزات ذکر شده در بالا لازم است تا فایل زیر را دانلود و در کامپیوتر خود آن را ذخیره کنید .


برای دانلود رام اندروید باکس x96q h313 ورژن (07-22-2020) کلیک کنید …

برای دانلود نرم افزار phoeinexsuit کلیک کنید ….


روش انجام عملیات فلش اندروید باکس x96q h313

ابتدا همانطور که گفته شد نیاز است فایل های بالا را دانلود کرده و در رایانه شخصی خود که می خواهید با آن عملیات نصب رام را انجام دهید ذخیره کنید . سپس نرم افزار phoeinexsuit را از حالت فشرده خارج و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید .

  • برای انجام مراحل فلش پس از باز کردن نرم افزار PhoenixSuit از منو بالایی نرم افزار گزینه FIRMWARE را انتخاب کنید .
  • سپس گزینه IMAGE را انتخاب کنید و اجازه دهید تا فایل رام اندروید باکس x96q h313 به روی نرم افزار آپلود گردد. ممکن است انتقال فایل به روی نرم افزار چند دقیقه به طول بیانجامد لطفا صبوری کنید
  • فریمور اندروید باکس
  • پس از آن لازم است مطابق تصویر زیر ابتدا با استفاده از یک چوب کبریت یا میخ متوسط دکمه بوت تعبیه شده در انتهای پورت AV را بفشارید و با یک دست آن را ثابت نگه دارید . با دست دیگر نیز اتصال کابل را با کامپیوتر و اولین پورت یو اس بی اندروید باکس برقرار کنید .
  • پس از آن در صورت اینکه مراحل را به درستی انجام داده باشید نرم افزار پیام شناسایی اندروید باکس را مطابق تصویر زیر به شما نشان خواهد داد . در این صورت روی گزینه ” YES ” کلیک کنید . بعد از زدن این گزینه می توانید دکمه بوت را رها کنید .
  • فریمور اندروید باکس
  • در نهایت مطابق تصویر زیر نرم افزار شروع به بروزرسانی یا تعویض فریمور اندروید باکس x96q h313 خواهد نمود . اجازه دهید تا مراحل به صورت صد درصد تکمیل شود . پس از آن می توانید بدون نیاز به کار خاصی کابل یو اس بی را از اندروید باکس جدا کنید . توجه داشته باشید که در تمامی مراحل گفته شده نیاز به اتصال آداپتور نیست .
  • فریمور اندروید باکس

اگر عملیات شناسایی توسط کامپیوتر انجام نگردد این مراحل را چند بار تکرار کنید اگر دوباره کامپیوتر موفق به شناسایی نشد نوع کابل خود رابررسی کنید که از نوع دیتا باشد و هر گز نباید طول آن بیشتر از نیم متر باشد . در نهایت اگر دوباره امکان شناسایی توسط رایانه شما میسر نبود امکان آسیب سخت افزاری وجود دارد .

البته گفتنی است که باید این را هم در نظر بگیرید باتوجه به بروز شدن فریمور اندروید باکس ها و یا منقضی شدن یرخی از نسخه های اندروید باکس ها این مورد هم میتواند باعث بروز مشکلاتی در بروز رسانی فریمور اندرویدباکستان شود پس به بروز بودن و منقضی نشدن نسخه فریمور استفاده شده خود هم دقت نماید.

کلام آخر

در پایان اگر سوالی در مورد بروزرسانی فریمور اندروید باکس x96q h313 دارید می توانید با ما در ارتباط باشید و بهترین راهنمایی را از سمت کارشناسان تکنومال دریافت کنید  .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *