روش های حل عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس

عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس

اگر چنانچه اخیرا در اتصال به اینترنت از طریق اندروید باکس خود دچار مشکل و دردسر شده اید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش های حل عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس را به شما آموزش دهیم .


همچنین برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس برای بازی کلیک کنید …


اندروید باکس چیست ؟

اندروید باکس ها معمولا طراحی مکعب شکلی دارند و امکان هوشمند سازی تلوزیون های معمولی را در اختیار شما قرار می دهند . از جمله امکانات  اندروید باکس ها اتصال به اینترنت برای وبگردی و یا استفاده از اپلیکیشن هایی مثل فیلیمو و نماوا و…. می باشد. برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس کلیک کنید …

اما گاهی به دلیل مشکلاتی که در ادامه نسبت به بررسی آن ها می پردازیم اتصال به اینترنت در اندروید باکس انجام نمی شود و ممکن است کاربران خود را به دردسر بیاندازد.

روش های اتصال به اینترنت در اندروید باکس چگونه است ؟

پیش از آن که نسبت به بررسی دلایل و روش های حل عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس بپردازیم لازم است که بدانیم اتصال به اینترنت از چند روش در اندروید باکس صورت می پذیرد . معمولا تمامی این دستگاه ها فقط از دو طریق شبکه وای فای و یا از طریق کابل lan به اینترنت متصل می شوند . برای اتصال به اینترنت کافیست با ورود به تنظیمات اندروید باکس خود از قسمت شبکه های وای فای نقطه اتصال مورد نظر را انتخاب و بعد از وارد کردن پسورد به اینترنت متصل شوید.

برای اتصال به اینترنت از طریق کابل نیز کافیست یک طرف کابل را به مودم خود و طرف دیگر را به پورت و خروجی lan دستگاه اندروید باکس خود متصل کنید تا اینترنت از طریق شبکه lan برقرار شود.


همچنین مشاهده کنید ” آموزش نحوه اتصال اندروید باکس به تلوزیون


چرا اندروید باکس به اینترنت وصل نمی شود ؟

گاهی ممکن از بنا به دلایلی که در زیر به آن اشاره می کنیم با عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس روبرو شوید . بسیاری از این مشکلات به سادگی توسط خود کاربر قابل حل می باشد و نیازی به مراجعه به تعمیر کار نمی باشد .

عدم برقراری صحیح اتصالات

از دلایلی که منجر به عدم موفقیت اتصال به اینترنت در اندروید باکس می شود عدم برقراری صحیح اتصالات می باشد . در اینصورت کافیست پورت های اتصال کابل lan خود را بررسی کنید تا به طور صحیح در خروجی مودم و اندروید باکس قرار گرفته باشد و مطمئن شوید کابل هیچ گونه قطعی نداشته باشد .

تنظیم نبودن ساعت و تاریخ

شایع ترین دلیلی که اتصال به اینترنت در اندروید باکس برقرار نمی شود تنظیم نبودن ساعت و تاریخ در دستگاه اندروید باکس می باشد . در این حالت ممکن است دستگاه اتصال موفق را به شبکه وای فای و یا lan را نشان می دهد ولی در موقع استفاده از اینترنت مروگر یا سایر اپلیکیشن ها اخطار عدم سرویس در اینترنت را می دهند .

در این صورت کافیست تا با مراجعه به تنظیمات دستگاه از قسمت date and clock ساعت و تاریخ دستگاه اندروید باکس خود را در حالت دستی قرار داده و ساعت و تاریخ دستگاه خود را به صورت دقیق تنظیم کنید تا مشکل عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس شما حل شود .

عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس

به هم ریختگی فریمور

در بعضی از موارد مشاهده می گردد به دلیل نصب برنامه های مخرب و یا غیر مجاز و یا موارد دیگر اتصال به اینترنت در اندروید باکس انجام نگردد . در اینصورت ابتدا اندروید باکس خود را از طریق تنظیمات ریست فکتوری کنید در صورت عدم موفقیت نیاز است تا فریمور اندروید باکس بروز رسانی گردد . که از آموزش های موجود در سایت با توجه به مدل دستگاه خود می توانید آن را انجام دهید .

ایراد سخت افزاری

در آخرین قدم ممکن اگر با روش های فوق مشکل شما حل نشود می بایست از نظر ایرادات سخت افزاری بررسی گردد . ممکن است دلیل عدم اتصال به اینترنت معیوب شدن مدول وای فای باشد در اینصورت اگر موفق به پیدا کردن قطعه مورد نظر نشدید پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به تعمیر گاه های مجاز مدول وای فای را از برد دستگاه خود خارج کنید تا از صدمات بعدی به سایر قطعات جلوگیری شود در اینصورت اتصال به اینترنت از طریق کابل lan به راحتی انجام می پذیرد.


برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس ارزان کلیک کنید …


کلام آخر

در پایان اگر چنانچه مشکل عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس  برای شما با توجه به موارد گفته شده حل نگردد می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید

پشتیبانی تکنومال
دیدگاه کاربران
23 دیدگاه
  • علی ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲:۳۲ ب٫ظ

    سلام آیا اندروید باکس فیلیمو به اینترنت همراه گوشی وصل میشود

    • مهدی کیخا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۹:۰۹ ب٫ظ

      اندروید باکس تسکو دارم
      تنظیمات کارخانه زدم ، وای فای فعال نمیشه
      چیکار کنم ؟

      • پشتیبانی تکنومال ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۴ ق٫ظ

        با سلام برای پاسخ دقیق تر به این سوالتون لازم هست تست های سخت افزاری و نرم افزاری روی اندروید باکستون انجام بشه برای حل سریع تر این مشکل پیشنهاد می کنیم با پشتیبانی خود تسکو در ارتباط باشید

  • سیما ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۹:۰۹ ق٫ظ

    سلام.
    دستگاه من به نت گوشی خودم که همراه اوله وصل می شه ولی به نت گوشی دخترم که ایرانسل هست وصل نمی شه
    قبلا به هر دو وصل می شد
    مشکل چیه؟

    • پشتیبانی تکنومال ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸ ب٫ظ

      با سلام و احترام
      احتمالا vpn یا نرم افزار تغیر ip بر روی گوشی فعال هست

      • علی ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲:۳۷ ب٫ظ

        سلام آیا باکس فیلیمو افبی تی۱۰۱ به اینترنت همراه گوشی وصل میشود

        • پشتیبانی تکنومال ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴ ق٫ظ

          با سلام بله از طریق هات اسپات می تونید وصل شید

  • حامد ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱:۰۰ ب٫ظ

    باسلام اندروید باکس من به انترنت وصل میشه گوگل کار می کند مشکل ندار ولی در اپلیکیشن های پخش فیلم و سریال ها کار نمی کند انگار انترنت ندار با کابل انترنت وصل کردم هیچ فرقی نکرد یک اندرویدباکس هست همه کاری می کند ولی فیلم وسریال در تلوزیون هوشمند مشکل دار انگار در قسمت تلوزیون انترنت از کار افتاده

    • پشتیبانی تکنومال ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۷:۱۰ ب٫ظ

      با سلام و احترام اگر در اپلیکیشن ها اینترنت وجود ندارد می تونید با تنظیم ساعت و تاریخ به صورت دقیق این مشکل رو حل کنید

  • امیر حسین ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۴:۲۷ ب٫ظ

    سلام.ببخشید ..دستگاه ما به اینترنت وصل میشه و با فیلیمو فیلم میبینیم ..ولی وارد گوگل که میشیم بعد از ۲ ثانیه میاد بیرون ..و نمیشه چیزی تو گوکل سرچ کرد ..مشکلش چیه؟

    • پشتیبانی تکنومال ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۵:۴۵ ب٫ظ

      با سلام و احترام
      لطفا مروگرتون آپدیت کنید اگه حل نشد مروگر های دیگه ای رو دانلود و نصب کنید
      با تشکر

  • بیتا ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۴:۳۹ ب٫ظ

    سلام تاریخ وساعت درسته به وایفایم وصله ولی زده بدون اینرنت چرا دستگاهم فیلیمو بامیه

    • پشتیبانی تکنومال ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۶:۲۳ ب٫ظ

      سلام و عرض احترام اگر تنظیم بودن ساعت و تاریخ اطمینان دارید دستگاه به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید و مجددا ساعت و تاریخ را فقط و فقط در حالت دستی قرار دهید و بر اساس زمان و تاریخ فعلی ایران تنظیم کنید
      با تشکر از توجه شما

  • محمد فتحی ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۹:۰۳ ب٫ظ

    سلام دستگاه من شیایومی هست. تاریخ رو درست کردم. به اینترنت هم متصل میشه اما هر چند ثانیه یه پیام میده که به اینترنت متصل نیست. مشکل چیومیتونه باشه؟ سخت افزاریه؟

    • پشتیبانی تکنومال ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۹:۵۱ ق٫ظ

      با سلام و احترام
      ابتدا اتصال به اینترنت رو از طریق اینترنت آزاد تست کنید اگر مشکل همچنان باقی بود
      دستگاه تون با استفاده از مقاله ” نحوه فلش کردن و بروزرسانی فریمویر اندروید باکس شیائومی mi box s ” فلش کنید و سپس تاریخ و ساعت و تنظیم کنید اگر مشکلتون حل نشه احتمال مشکلات سخت افزاری بیشتر هست .

  • کریمی ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۸:۲۹ ب٫ظ

    سلام دستگاه ما متصل به اینترنت هست ولی عللمت تعجب روی وای فلی تشون میده اصلا نمیشه باهاش چیزی دید همش میپره ییرون ریستارت میشه واقعا نمیدونم چکارکنم

    • پشتیبانی تکنومال ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۲ ق٫ظ

      با سلام و احترام
      دستگاهتون ریست فکتوری کنید بعد با مراجعه به تنظیمات date and time ساعت و تاریخ را به صورت دقیق تنظیم کنید به احتمال زیاد مشکلتون حل خواهد شد

  • مسعود ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹ ب٫ظ

    سلام
    آقا دمتون گرم
    برای من وای فای رو می‌شناخت ولی می‌گفت بدون اینترنت
    با تنظیم دقیق ساعت درست شد
    ممنون

    • پشتیبانی تکنومال ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷ ق٫ظ

      باعث افتخار که تونستیم کمکی کرده باشیم

    • سعید خسروی ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان ببخشید به اینترنت گوشی هم متصل میشود یا خیر ممنون میشم جواب بدین ❤️

      • پشتیبانی تکنومال ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴ ق٫ظ

        با سلام و احترام در حالت معمول بله با هات اسپات گوشی میتونید تو اندروید باکس به اینترنت متصل شوید . اگر مشکل دیگه ای داشته باشید خوش حال میشیم راهنماییتون کنیم .
        موفق باشید

  • مهدی ۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵ ب٫ظ

    سلام اندروید باکس مکسیدر دارم به مودم از طریق وای فای متصل میشود ولی بسیار بسیار کند است نمایندگی بردم گفتند مشکلی ندارد بنظر شما راه حل چیست لطفا رانمایی فرمایید

    • پشتیبانی تکنومال ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷ ق٫ظ

      با سلام و عرض احترام با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار داده شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *