سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس

سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس

اگر به دنبال خرید اندروید باکس هستید و پس از آشنایی با کاربرد های آن سوالاتی برای شما به وجود آمده است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بسیاری از سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس پاسخ دهیم تا با خیالی آسوده نسبت به خرید بهترین اندروید باکس مد نطر خود اقدام فرمایید .

اندروید باکس چیست ؟

اندروید باکس ها یا تی وی باکس ها دستگاه و یا گجت های هوشمندی هستند که به سادگی به هر تلوزیونی متصل و امکاناتی فراتر از تلوزیون هوشمند را در اختیار کاربران و خریداران خود خود می گذارند .این دستگاه ها معمولا در شکل مکعبی و در ابعاد 10 سانتی متر می باشند و امکاناتی مانند نصب و اجرای بازی و اپلیکیشن های اندرویدی اتصال به اینترنت و وبگردی او امکان نصب اپلیکیشن های نمایش خانگی مانند فیلیمو و نماوا و …. را در تلوزیون شما فراهم می آورد برای اطلاعات بیشتر و خرید اندروید باکس کلیک کنید .

آیا اندروید باکس به تلویزیون قدیمی وصل میشود ؟

بسیاری از کاربرانی که می خواهند اقدام به خرید اندروید باکس بکنند این سوال برایشان پیش می آید که آیا اندروید باکس به تلویزیون قدیمی وصل میشود ؟ در پاسخ به این سوال بله امکان اتصال به هر تلوزیونی اعم از ساده و یا هوشمند وجود دارد و هیچ کانفیگ سخت افزاری برای نمایشگر شما مورد نیاز نمی باشد . این دستگاه ها به راحتی از طریق کابل hdmi با تلوزیون شما ارتباط برقرار می کنند .

در صورتی که حتی تلوزیون شما از ورودی hdmi نیز پشتیبانی نکند می توانید به راحتی با تبدیل hdmi به سه فیش , دستگاه را در تلوزیون قدیمی خود به اجرا دربیاورید .

سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس

آیا اندروید باکس به مانیتور کامپیوتر وصل میشود ؟

این مورد از جمله سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس می باشد . همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد بله توانایی اتصال به انواع مانیتور ها را دارند . اما دقت کنید اگر مانیتور شما ورودی hdmi نداشته باشد و تنها از پورت vga پشتیبانی بکند باید تبدیل hdmi به vgi را نیز تهیه کنید .

مورد بسیار ضروری که در مورد اتصال اندروید باکس به مانیتور باید به آن اشاره کرد این است که امکان دارد مانیتور شما متناسب و منطبق بر ابعاد تلوزیون نباشد در اینصورت مانیتور کامپیوتر تصویر را به صورت نیمه نشان خواهد داد . برای حل این مشکل سراغ تنظیمات دستگاه رفته و از قسمت hdmi نسبت به تغیر ابعاد تصویر اقدام فرمایید .

سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس

آیا اندروید باکس به لپ تاب نیز متصل می گردد ؟

در پاسخ به این سوال باید نوع لپتاب خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از لپتاب هایی که مجهز به پورت hdmi و یا همچنین پورت vga هستند برای ارائه و خروجی تصویر طراحی شده اند و توانایی اجرای تصاویر ورودی از طریق این دو پورت را ندارند .

سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس

آیا اندروید باکس برای بازی مناسب است ؟

امکان اجرای بازی بر روی اندروید باکس از جمله سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس می باشد که به طور ویژه در مقالات قبلی موجود در سایت در مورد آن بحث کرده ایم . اما اگر بخواهیم اشاره خلاصه ای به آن داشته باشیم در اولین قدم باید مدل انتخابی شما از کانفیگ سخت افزاری بسیار مناسبی برخوردار باشد .

همچنین شیوه اجرای بازی در اندروید باکس برای بازی هایی که برای اجرای دستورات از طریق صفحه لمسی طراحی شده اند کمی متفاوت تر از اجرا بر روی گوشی می باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا اندروید باکس برای بازی مناسب است ؟ و مشاهده انواع مدل های گیم باکس اندروید کلیک کنید .

آیا اندروید باکس گیرنده دیجیتال دارد ؟

بسیاری از بهترین مدل های اندروید باکس موجود در بازار فاقد هر گونه رسیور ماهواره و یا گیرنده دیجیتال می باشند . اگر قصد تهیه اندروید باکسی با قدرت و کارایی بالا دارید باید اطلاع داشته باشید که بهترین اندروید باکیس های موجود در بازار فاقد گیرنده می باشند . اما می توانید از طریق اپلیکیشن های موجود همانند تلوبیون یا … اقدام به دریافت شبکه های تلوزیونی از طریق شبکه اینترنت نمایید .

آیا اندروید باکس ها سیم کارت خور هستند ؟

این سوال نیز ازجمله سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس می باشد . در پاسخ به این سوال این چنین می توان گفت که در تعداد بسیار محدودی اندروید باکس های سیم کارت خور به بازار عرضه شده اند . اما همانند قسمت قبلی اگر به دنبال خرید اندروید باکس با قابلیت و کارایی بالا تر هستید باید بدانید که بهترین مدل های موجود در بازار هم اکنون فاقد امکان اتصال سیم کارت می باشند .

در اندروید باکس چه مارک و یا برندی خوب هست ؟

تیم تکنومال برای خریداران اندروید باکس اکیدا پیشنهاد می کند که قبل از انتخاب برند به این موضوع توجه کنید که اندروید باکس را برای چه کاربردی می خواهید خریداری کنید . اگر دنبال اجرای بازی هایی همانند پابجی بر روی اندروید باکس هستید اکیدا پیشنهاد می کنیم که از مدل های اندروید باکس برای بازی که در سایت تکنومال نیز موجود است انتخاب کنید .

همچنین اگر به دنبال خرید اندروید باکس برای تماشای فیلم هستید و وضوح تصویر برای شما اهمیت بالایی دارد می توانید از انواع مدل های اندروید باکس 4k برای خریداری انتخاب نمایید.

بعد از تعیین نوع کاربری نوبت به انتخاب برند می رسد . باید این موضوع را به اطلاع کاربران عزیز برسانیم که برند های مشهوری مانند سامسونگ یا ال جی و یا سونی هیچ مدل اندروید باکسی را تولید نمی کنند . زیرا این برند ها تولید کننده تلوزیون های هوشمند می باشند و در صورت ورود به بازار اندروید باکس در واقع بازار تلوزیون های هوشمند خود را نابود می کنند .

از برند های مشهور و خوب ارائه دهنده اندروید باکس در ایران می توان به a95x و h96 و t95 و x88 و hk1 و mecool و … اشاره کرد که تا کنون توانسته اند سهم بسیار خوبی از بازار ایران را به دست بگیرند .

اندروید باکس را از کجا خریداری کنیم ؟

چه قصد خرید حضوری و چه خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارید پیشنهاد می کنیم جایی را برای خرید انتخاب کنید که به صورت تخصصی در این زمینه کار می کنند . زیرا اندروید باکس ها کالا های تخصصی هستند و خریدار به صورت پیوسته برای راه اندازی و مشکلات احتمالی که امکان دارد برای خریدار به وجود آید با فروشنده خود در ارتباط باشد .

فروشگاه اینترنتی تکنومال که زیر مجموعه شرکت آتی پرداز صنایع پاسارگاد می باشد بیش از یک دهه در زمینه واردات و عرضه انواع اندروید باکس ها فعال است . همچنین به دلیل ارتباط مستمر با تولید کنندگان این کالا موفق به دریافت اولین شرکت نمایندگی اندروید باکس در ایران در زمینه واردات و عرضه و خدمات پس از فروش از شرکت های سازنده شده است .

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به سوالات رایج قبل از خرید اندروید باکس که در فضای مجازی ترند شده بودند را پاسخ دهیم . اگر سوال دیگری در مورد خرید اندروید باکس دارید می توانید با کارشناسان ما به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *