مرکز خرید اندروید باکس در زنجان

فروشگاه اینترنتی تکنومال

هموطنان عزیزی که به دنبال خرید اندروید باکس در زنجان هستند تا انتهای این مقاله مارا همراهی کنید تا علاوه بر راهنمای انتخاب و خرید اندروید باکس ، بهترین روش خرید اندروید باکس را در اختیار شما قرار دهیم .

به احتما زیاد شما کاربران عزیز که به دنبال خرید اندروید باکس در زنجان هستید اطلاعات کمی در مورد انواع سخت افزار و برند های موجود در بازار دارید بنابراین در این مقاله ابتدا به معرفی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری یک اندروید باکس خوب می پردازیم .

اندروید باکس چیست ؟

قبل از هر توضیحی در مورد اینکه اندروید باکس چیست ؟ و چه کاربردی را برای کاربران خود به وجود می آورد می پردازیم . اندروید باکس ها تجهیزات و گجت های هوشمندی در شکل معمولا مکعب شکل با ابعاد و اندازه کف یک دست می باشند که به راحتی به هر نوعی از نمایشگر ها متصل و امکاناتی فراتر از یک تلوزیون هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار می دهد از جمله کاربرد های این گجت های هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • امکان اتصال به اینترنت و وبگردی در دنیای اینترنت
  • امکان نصب و اجرای انواع بازی ها و نرم افزار های اندروید بر روی تلوزیون
  • امکان بهره مندی و تماشای آرشیو هزاران فیلم و سریال از سرویس های نمایشی آنلاین نظیر فیلیمو و نماوا و….
  • امکان انتقال تصویر صفحه گوشی تبلت یا لبتاپ به روی تلوزیون

و هزاران امکانات دیگر که با خرید اندروید باکس در زنجان به آن دسترسی خواهید داشت و مطمئنا می تواند برای مدت ها شما را در کنار خانواده سرگرم نماید .

خرید اندروید باکس در زنجان


همچنین مشاهده کنید ” معرفی پردازنده اندروید باکس : AMLOGIC S905W2


راهنمای انتخاب و خرید اندروید باکس در زنجان

همانطور که می دانید اندروید باکس ها نیز همانند سایر تجهیزات هوشمند در کانفیگ های سخت افزاری و برند های متنوعی به بازار عرضه شده است اگر دقت کافی در هنگام خرید اندروید باکس نداشته باشید در نهایت موجب نارضایتی خریدار از خرید خود خواهد داشت . مواردی که هنگام خرید اندروید باکس در زنجان و بررسی و یافتن بهترین اندروید باکس مد نظر خود باید به آن توجه داشت در زیر اشاره می کنیم .

پردازنده مرکزی

پردازنده یا همان cpu عامل دیگری است که هنگام خرید اندروید باکس باید توجه ویژه ای به آن داشت . اگر پردازنده به طور صحیح قادر به پردازش داده های کاربر نباشد در اینصورت دستگاه اندروید باکس شما عملکرد خوب و طبیعی از خود نشان نخواهد داد . در حال حاظر پردازنده های شرکت املاجیک و راکچیپ و اولوینر عملکرد خوبی را از خود در اندروید باکس ها نشان می دهند .

میزان حافظه رم و رام

حافظه رام به دلیل تاثیر گذاری در سرعت عملکرد دستگاه عامل دیگری است که باید به آن توجه ویژه ای داشت . ژیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین اندروید باکس میزان حافظه رم را بیشترین مقدار ممکن در نظر بگیرید . همچنین باید با توجه به میزان حافظه مورد نیاز برای ذخیره سازی توجه داشته باشید که در آینده با کمبود حافظه مواجه نشوید .

نوع سیستم عامل

معمولا اندروید باکس ها در دو سیستم عامل اندروید اصلی و اندروید تی وی به بازار عرضه می گردند اگر چنانچه به دنبال خرید اندروید باکس با امکانات در حد تلفن های همراه اندرویدی هستید مدل های مجهز به سیستم عامل اندروید اصلی یا همان اندروید موبایل را برای این منظور انتخاب کنید .

وضوح تصویر

وضوح تصویر ارائه شده به تلوزیون شما عامل دیگری است که نمی توان آن را در هنام تهیه اندروید باکس نادیده گرفت . در حال حاظر بهترین اندروید باکس ها در 3 وضوح تصویر اندروید باکس 4k و اندروید باکس 6k و اندروید باکس 8k قرار داده شده اند .

سایر نکاتی که هنگام خرید اندروید باکس در زنجان باید به آن توجه داشت

  • پشتیبانی از انواع کدک های تصویری برای صرفه جویی در میزان مصرف اینترنت در هنگام تماشای فیلم از سرویس های نمایشی
  • مجهز به تمام پورت های اتصال مورد نیاز برای کاربران
  • پشتیبانی از شبکه وای فای نسل 5 یا 6
  • پشتیبانی از حالت hdr برای بهبود وضوح تصویر

خرید اندروید باکس در زنجان

آخرین موردی که هنگام خرید این نوع دستگاه های هوشمند باید به آن توجه کرد تهیه آن از فروشگاه های تخصصی اندروید باکس می باشد . زیرا این دستگاه ها کالای تخصصی بوده و می بایست فروشنده قادر به پاسخگویی به سوالات کاربرانش در هنگام راه اندازی و استفاده را داشته باشد .

فروشگاه اینترنتی تکنومال با بهره مندی از تیم مجرب و کار آزموده در زمینه واردات و عرضه  انواع اندروید باکس ها آمادگی پاسخگویی به تمامی هموطنان را دارد . هموطنانی که قصد خرید اندروید باکس در زنجان را دارند می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکنومال انواع مدل ها را مشاهده و سفارش خود را ثبت نمایند . در صورت نیاز به راهنمایی به صورت شبانه روزی می توانید با تیم پشتیبانی تکنومال در ارتباط باشید .

تلفن تماس : 02141256449

برای مشاهده انواع مدل های اندروید باکس کلیک کنید …

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *