آموزش بروزرسانی فریمور اندروید باکس h96 max rk3566

فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3566

اگر به دنبال بروزرسانی فریمور اندروید باکس h96 max rk3566 خود هستید تا مشکلات نرم افزاری اندروید باکس خود را برطرف کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید اجرای دقیق موارد گفته شده مطمئنا مشکل شما را برطرف می سازد .

فریمور چیست ؟

فریمور یک فایل میان افزار می باشد که برای مدیریت و برقراری ارتباط با نرم افزار توسط شرکت ارائه دهنده سخت افزار ارائه می گردد . در اندروید باکس h96 max rk3566 نیز این فایل فریمور توسط شرکت راکچیپ ارائه شده و سیستم عامل هم جزئی از فریمور اندروید باکس می باشد . تغیرات و به هم ریختگی فایل های فریمور اندروید باکس می تواند مشکلات نرم افزاری برای شما به وجود آورد . لازم به توضیح است به هم ریختگی در فریمور اتفاقی کاملا طبیعی است که حتی برای بهترین اندروید باکس ها نیز گاها به وجود می آید .

چه زمانی نیاز به بروزرسانی فریمور اندروید باکس h96 max rk3566 می باشد ؟

معمولا اگر اندروید باکس h96 max rk3566 دچار به هم ریختگی فریمور گردد با مشکلات زیر رو برو می شوید که با فلش کردن به راحتی قابل حل می باشد . برخی از این موارد عبارتند از :

  • گاهی ممکن است به دلیل تغیرات جزئی در فریمور اندروید باکس h96 max rk3566 به دلیل نصب نرم افزار های مخرب دستگاه کمی از حالت طبیعی خود سنگین تر عمل کند در اینصورت ابتدا دستگاه را از طریق تنظیمات بوت ریست فکتوری کنید در صورتی که مشکل حل نشود شما نیازمند بروزرسانی فریمور اندروید باکس h96 max rk3566 خواهید بود .
  • گاهی نیز ممکن است دستگاه بعد از استارت به دلیل به هم ریختگی شدید در فایل های فریمور اندروید باکس h96 max rk3566 در لوگو h96 گیر کند یا به اصطلاح بوت نشود در اینصورت هم کافیست دستگاه خود را مطابق آموزش زیر فلش کنید .
  • در مواقعی نیز زمانی که شرکت سازنده اندروید باکس آپدیت غیر رسمی برای دستگاه های خود ارائه می کند که در این حالت از طریق اتو آپدیت در دسترس نخواهد بود که به سادگی می توان از طریق آموزش زیر فریمور اندروید باکس خود را بروز رسانی کنید .

تجهیزات جانبی مورد نیاز برای فلش کردن اندروید باکس h96 max rk3566

برای اینکه بتوانید عملیات تعویض رام اندروید باکس خود را تکمیل کنید نیاز دارید تا لوازم یر را در دسترس داشته باشید .

  • کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز
  • کابل با دو طرف نرینگی usb (به این نقطه مهم توجه کنید لازم است که حتما نوع کابل انتخابی شما از نوع دیتا باشد در صورت تهیه کابل هارد یا کابل پاور کول پد کامپیوتر هیچ گاه قادر به تشخیص دستگاه اندروید باکس شما نخواهد بود و عملیات تعویض رام اندروید باکس h96 max rk3566 انجام نمی گردد )

همچنین مشاهده کنید ” راهنمای خرید اندروید باکس


مراحل تعویض رام و فریمور اندروید باکس h96 max rk3566

لطفا مراحلی که در زیر را به دقت انجام دهید . پیشنهاد می کنیم اندروید باکس را بر روی سطحی صاف قرار دهید و در مراحل بعدی هیچ حرکت فیزیکی را در اندروید باکس انجام ندهید زیرا اگر در حین فلش اندروید باکس اتصال قطع گردد می تواند منجر به آسیب های سخت افزاری شود .

برای بروزرسانی فریمور دو فایل وجود دارد که در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم . نرم افزار FACTORY TOOLS که مختص آپدیت فریمور اندروید باکس های راکچیپ می باشد باید به روی کامپیوتر شما نصب گردد . همچنین فایل دوم که همان فایل فلش یا فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3566 می باشد که آن را دانلود و در قسمتی از کامپیوتر خود ذخیره کنید .

رام اندروید باکس h96 max rk3566


برای دانلود فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3566 کلیک کنید …

برای دانلود نرم افزار factory tools 1.7 و درایور اندروید باکس های سری راکچیپ کلیک کنید ….


همانطور که گفته شد لینک های فوق دارای دو نوع فایل اصلی می باشد . نرم افز FACTORY TOOLS را  اجرا کرده و فایل فریمور یا رام اندروید باکس  h96 rk3566 که با پسوند IMG میباشد در محلی از کامپیوتر خود ذخیره کنید .همچنین داخل فایل های نرم افزار درایور اندروید باکس های سری راکچیپ نیز وجود دارد که آن را نیز بر روی کامپیوتر خود نصب کنید .

پس از اجرا نرم افزار کلیه نوشته های نرم افزار به صورت چینی می مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آیکون زیر می توان زبان نرم افزار را به انگلیسی تغیر داد.

آپدیت فریم ویر اندروید باکس H96 MAX RK3318

 

برای آپدیت یا فلش فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3318 کافیست از طریق منو یا آیکون زیر فایل IMG را که قبلا در کامپیوتر خود ذخیره کرده بودید بر روی نرم افزار آپلود کنید

فریم ویر اندروید باکس H96 MAX RK3318

پس از آنکه فایل فریمور به روی نرم افزار بار گذاری گردید مطابق تصویر زیر دکمه RUN را بزنید . ممکن است بارگذاری فریم ویر چند ثانیه به طول بیانجامد .

فریم ویر اندروید باکس h96 max rk3318

پس از آنکه نرم افزار آماده شد کافیست به تریب زیر اندروید باکس را به کامپیوتر خود متصل کنید .

  1. در کنار پورت های اتصال سوراخ ریزی وجود دارد که در انتهای آن دکمه بوت قرار گرفته است با یک سوزن یا چوب کبریت چند بار دکمه را لمس کنید تا به موقعیت آن مسلط شوید .
  2. برای انجام کار اندروید باکس h96 max 3566را حتما بر روی سطح صاف کنار پورت USB 2.0 کامپیوتر خود قرار دهید
  3. با یک دست با استفاده از چوب کبریت دکمه بوت را فشار دهید و به صورت ثابت نگه دارید به صورتی که لحظه ای رها نگردد.
  4. در حالتی که دکمه بوت را نگه داشتید اتصال بین اندروید باکس از طریق اولین پورت USB و کامپیوتر را با کابل دیتا برقرار کنید
  5. اگر مراحل بالا را درست انجام داده باشید کامپیوتر دستگاه را شناسایی می کند و شروع به فلش اندروید باکس H96 MAX RK3566 می نماید .
  6. پس از آنکه مراحله بروز رسانی فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3318 به صد درصد رسید می توانید دستگاه را از کامپیوتر جدا کنید .

کلام آخر

در ژایان اگر چنانچه سوالی در مورد بروزرسانی فریمور اندروید باکس h96 max rk3566 دارید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و بهترین راهنمایی را دریافت کنید .

 

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *