معرفی بهترین اپلیکیشن اندروید باکس

فروشگاه اینترنتی تکنومال

اگر به دنبال دانلود اپلیکیشن های مخصوص اندروید باکس هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید . در این مقاله لیستی از بهترین های اپلیکیشن اندروید باکس که کاربرد زیادی را دارند برای شما آماده کردیم که مستقیما می توانید آن را دانلود و استفاده نمایید .

لازم به توضیح است که اپلیکیشن های ارائه شده در این مقاله قابلیت نصب بر روی انواع مدل های اندروید باکس از جمله اندروید باکس ارزان و یا اندروید باکس برای بازی و یا اندروید باکس 4K را دارند .

آیا این اپلیکیشن های اندروید باکس بر روی هر مدلی قابل نصب است ؟

در پاسخ به این سوال به طور کلی نصب اپلیکیشن های اندروید باید با توجه به سیستم عامل دستگاه شما صورت بگیرد . به خاطر اینکه همیشه توصیه می گردد برنامه های مورد نظر خود را از منابع معتبر نظیر گوگل پلی دریافت کنید اگر چنانچه سیستم عامل اندروید باکس شما از نوع اندروید تی وی باشد از سمت گوگل پلی با محدودیت در دانلود و نصب روبرو خواهید شد . برای این منظور توصیه می کنیم اپلیکیشن هایی مانند بازار و یا مایکت را بر روی دستگاه تی وی باکس خود داشته باشید .


برای اطلاعات بیشتر مقاله ” تفاوت اندروید باکس با تی وی باکس ” مطالعه فرمایید …


انواع برنامه ها و اپلیکیشن اندروید باکس

با توجه به توضیحات داده شده در این قسمت تمامی اپلیکیشن هایی که بر روی تی وی باکس و اندروید باکس قابل نصب هستند را برای شما معرفی می کنیم . که از طریق لینک های موجود می توانید نسبت به دانلود آن ها اقدام کنید.

مایکت

فروشگاه اینترنتی تکنومال

مایکت یکی از بزرگترین بازار های اپلیکیشن اندروید در ایران می باشد . که به دلیل ایجاد محدودیت و تحریم از سمت گوگل پلی پیشنهاد می کنیم حتما این برنامه را بر روی دستگاه خود داشته باشید . با دانلود مایکت برای اندروید باکس همچنین می توانید اپلیکیشن ها و بازی های مشابه رو با هم مقایسه کرده و بهترین آنها را دریافت کنید. دسته بندی برای بازی ها و برنامه ها ی موجود که شما با استفاده از دسته ها به راحتی میتوانید برنامه یا بازی مورد نظر خود را پیدا کنید . برای دانلود اپلیکیشن مایکت کلیک کنید …

اپلیکیشن فیلیمو برای اندروید باکس

فروشگاه اینترنتی تکنومال

به جرات می توان گفت اپلیکیشن فیلیمو یکی از بهترین سرویس های نمایش خانگی در ایران می باشد که با خرید اشتراک آن می توانید به آرشیو هزاران فیلم و سریال دسترسی داشته باشید . این شرکت به دلیل اینکه سرمایه گذاری زیادی در تولید سریال های متنوع داشته است توانست کاربران ایرانی زیادی را به سمت خود جلب کند .

این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید تی وی و نسخه موبایل تولید و برنامه نویسی شده است . برای تجربه کاربری بهتر پیشنهاد می کنیم نسخه اندروید تی وی را بر روی دستگاه خود داشته باشید . برای دانلود اپلیکیشن فیلیمو برای اندروید باکس کلیک کنید ….

اپلیکیشن نماوا

اپلیکیشن اندروید باکس

نماوا نیز همانند فیلیمو جزء بهترین سرویس های نمایش خانگی در ایران به شمار می آید . برای نماوا هم در دو نسخه اندروید تی وی و نسخه موبایل طراحی شده است . هر دو نسخه قابل نصب بر روی اندروید باکس می باشد ولی برای تجربه کاربری بهتر توصیه می کنیم نسخه اندروید تی وی نما وا را بر روی دستگاه خود نصب کنید . برای دانلود اپلیکیشن نماوا برای اندروید باکس کلیک کنید …

آپارات

فروشگاه اینترنتی تکنومال

آپارات یک سرویس اشتراک ویدیوی ایرانی است که در سال های اخیر با استقبال بی سابقه از سمت کاربران ایرانی روبرو شده است . در این سرویس همانند یوتیوب هر کسی می تواند در موضوعات متفاوت ویدیو های خود را با دیگران اشتراک بگذارد . آپاراتت هم دارای اپلیکیشن اندروید باکس می باشد که برای دانلود آن کلیک کنید …

اپلیکیشن SEND FILES TO TV

برنامه اندروید باکس

به احتمال زیاد گاها برای انتقال فایل به دستگاه اندروید باکس خود دچار دردسر شدید با اپلیکیشن اندروید باکس SEND FILES TO TV به راحتی می توانید فایل های مورد نیاز خود را از گوشی به تلوزیون انتقال دهید . فقط توجه داشته باشید که حتما یک نسخه از این برنامه را بر روی گوشی نیز نصب داشته باشید و نیاز است گوشی و اندروید باکس به یک وای فای متصل باشد . برای دانلود اپلیکیشن SEND FILES TO TV کلیک کنید …

تلوبیون

تلوبیون اندروید باکس

تلوبیون یک اپلیکیشن ایرانی برای دریافت شبکه های تلوزیونی صدا و سیما می باشد که علاوه بر پخش زنده امکان دسترسی به آرشیو فیلم ها و برنامه های تلوزیونی را برای کاربران خود فراهم کرده است برای دانلود اپلیکیشن اندروید باکس تلوبیون کلیک کنید ….

برنامه Spotify

اپلیکیشن اندروید باکس

اسپاتیفای می‌تواند برای دوست‌داران موسیقی راه حل مناسبی باشد. البته برنامه‌های دیگری نظیر Pandora و Google Play Music نیز روی اندروید تی وی وجود دارند، اما هیچ کدام از آن‌ها در حد اسپاتیفای محبوب نیستند. برای دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای برای اندروید باکس کلیک کنید ….

فایل منیجر X-plore

اپلیکیشن اندروید باکس

فایل منیجر یکی از اپ‌های ضروری برای محصولات هوشمند محسوب می‌شود و تلویزیون‌های اندرویدی هم از چنین موضوعی مستثنی نیستند. چندین فایل منیجر خوب برای اندروید تی وی وجود دارد که شامل X-plore ،Total Commander ،TvExplorer و AnExplorer File می‌شود. برای دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید باکس این برنامه کلیک کنید …

اپلیکیشن KODI

فروشگاه اینترنتی تکنومال

. این اپلیکیشن به شمار بالایی افزونه مجهز شده که امکان دسترسی شما به ویدیوها، تلویزیون زنده، وضعیت آب و هوا، اخبار و ابزارهای مختلف را فراهم می‌کند. از این لینک Kodi را برای تلویزیون خود دانلود کنید.

اپلیکیشن اپارات کودک

اگر فرزند خردسال دارید و یا خودتان هم اهل کارتون و انیمیشن های حتما به شما پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن را که زیر مجموعه ای از پلتفرم اپارات هست را بر روی اندروید باکس خود داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا بهترین برنامه ها و اپلیکیشن اندروید باکس را برای شما معرفی کنیم . اگر سوالی در مورد این برنامه ها دارید و یا اینکه برنامه های دیگری را می شناسید می توانید نظظرات خود را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *