اندروید باکس سامسونگ !!! از شایعه تا واقعیت

اندروید باکس سامسونگ

اگر به دنبال خرید اندروید باکس سامسونگ یا همچنین اندروید باکس برند های مطرح از جمله ال جی یا سونی یا … هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی این نوع گجت های هوشمند از این شرکت های مطرح بپردازیم .

اگر نگاهی به میزان سرچ انواع مدل های اندروید باکس های هوشمند بپردازید . شاهد وایرال و ترند شدن میزان سرچ در مدل های اندروید باکس سامسونگ یا سایر مدل ها و برند های معروف خواهید بود . اما آیا سامسونگ یا سایر مدل های معروف در زمینه اندروید باکس کار می کنند یا نه ؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید .


برای مشاهده و مقاایسه و خرید انواع اندروید باکس کلیک کنید …


اندروید باکس سامسونگ

اندروید باکس چیست ؟

پس از آنکه تلوزیون و تلفن های همراه هوشمند جای پای خود را در زندگی روزمره جوامع بشری باز کرد . و رفته رفته بیشتر از هر زمانی وابستگی به این نوع تکنولوژی ها بخاطر سرگرمی هایی که ایجاد می کردند و سرعت بالایی در انتقال اطلاعات داشتند احساس می شد .

پس از آنکه این دو تکنولوژی جدید یعنی تلفن های هوشمند و تلوزیون ها به محبوبیت بالایی در میان اقشار مختلف جامعه دست یافتند . غول های تکنولوژی همانند ال جی یا سامسونگ یا سونی و … به فکر ادغام این دو وسیله با یکدیگر افتادند که قابلیت هایی همچون امکان نصب و اجرای اپلیکیشن و بازی و…. را داشته باشد .

این وسیله جدید با عنوان تلوزیون های هوشمند تولید و به بازار عرضه شد . اما با توجه به این که جو و افکار عمومی دیدگاه خوبی به این نوع وسیله های هوشمند داشتند با عرضه به بازار بنا به دلایل زیر به اندازه تکنولوژی هایی مثل تلفن های همراه هوشمند محبوبیت نیافت . و بسیاری از خریداران به دنبال خرید مدل های اندروید باکس از جمله اندروید باکس سامسونگ رفتند .

  1. اولین مورد و مهم ترین موردی که باعث شد بسیاری از مردم از خرید تلوزیون های هوشمند سرباز زنند قیمت بالای آن نسبت به تلوزیون های معمولی است . در شرایط اقتصادی کنونی و قیمت بالای لوازم خانگی میزان فروش تلوزیون های هوشمند به شدت کاهش داشته است .
  2. بر روی تلوزیون های هوشمند معمولا سیستم عامل هایی استفاده می کنند که هیچ گونه محبوبیتی ندارند و کاربر برای نصب اپلیکیشن و بازی های مد نظر خود با محدودیت مواجه است .
  3. تلوزیون های هوشمند معمولا کانفیگ سخت افزاری خیلی پایینی دارند که در اکثر مواقع پاسخگو کاربر نخواهد بود .

بنا به دلایل بالا و  بسیاری از دلایل دیگر گجت های جدیدی با عنوان اندروید باکس یا تی وی باکس توسط کمپانی هایی که حتی معروفیت آنچنانی نداشتند به بازار عرضه شد . اما نقش اندروید باکس سامسونگ در اینجا چیست ؟

اندروید باکس سامسونگ

نگاهی به تاریخچه سامسونگ

گروه سامسونگ  (کره ای: 삼성 [samsʌŋ]) یک شرکت تولیدی چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سئول، کره جنوبی قرار دارد. این شرکت شامل تعداد زیادی کسب و کار وابسته است، که اکثر آنها تحت نام تجاری سامسونگ متحد شده اند و بزرگترین chaebol کره جنوبی (مجموعه تجاری) است. از سال 2020، سامسونگ دارای هشتمین ارزش برند جهانی است.

سامسونگ توسط لی بیونگ چول در سال 1938 به عنوان یک شرکت تجاری تاسیس شد. در طول سه دهه بعد، این گروه در زمینه هایی از جمله فرآوری مواد غذایی، منسوجات، بیمه، اوراق بهادار و خرده فروشی متنوع شد. سامسونگ در اواخر دهه 1960 وارد صنعت الکترونیک و در اواسط دهه 1970 به صنعت ساخت و ساز و کشتی سازی وارد شد. این فعالیت ها باعث رشد بعدی آن  شد. پس از مرگ لی در سال 1987، سامسونگ به پنج گروه تجاری تقسیم شد.

در سال 2004 کمپانی سامسونگ بیشتر از هر زمانی به ساخت لوازم خانگی روی آورد . ودر همان بهبوهه بود که تلوزیون های هوشمند خود را به بازار عرضه کرد . و شاهد موفقیت این برند در زمینه تلوزیون های هوشمند بودیم .

اندروید باکس سامسونگ !!! از شایعه تا واقعیت

اما با توجه به دلایل گفته شده آیا سامسونگ اندروید باکس می سازد یا نه ؟ اگر نگاهی دقیق تر به تاریخچه تولیدات این برند بیاندازید انواع گجت ها و تکنولوژی های هوشمند را خواهید دید اما هرگز با عنوان اندروید باکس سامسونگ روبرو نخواهید شد .

همانطور که گفته شد این شرکت کره ای فعالیت و آوازه ای طولانی در تولید و فروش تلوزیون های هوشمند دارد . و با توجه به مزیت هایی که اندروید باکس نسبت به تلوزیون های هوشمند دارد باعث افت فوق العاده فروش تلوزیون های هوشمند از این کمپانی می گردد.

اصلی ترین این مزیت ها قیمت فوق العاده پایین و به صرفه برای تبدیل تلوزیون معمولی به هوشمند می باشد که کارایی بیشتری نسبت به تلوزیون های هوشمند خواهد شد .

بنابر این با توجه به دلایل گفته شده  تا الان و چه در آینده هیچ گاه شاهد تولید اندروید باکس از کمپانی های مطرح از جمله سامسونگ یا ال جی یا سونی …. نخواهیم بود .

اندروید باکس سامسونگ

سایر برند های مطرح در تولید اندروید باکس

شاید شما خواننده عزیزی که به دنبال هوشمند کردن تلوزیون خود برای اموراتی مانند نصب اپلیکیشن و بازی و تماشای فیلم از سرویس های نمایشی آنلاین هستید هیچ اعتمادی به برند های موجود در بازار نداشته باشید . اما با توجه به یک دهه تجربه تیم تکنومال در واردات و عرضه انواع اندروید باکس های هوشمند بهترین برند و بهترین مدل ها را با بهترین خدمات پس از فروش برای شما فراهم آورده است .


همچنین مشاهده کنید ” با جدیدترین اندروید باکس های سال 2022 آشنا شوید !!! ” کلیک کنید ….


کلام آخر

در پایان با توجه به دلایل و موارد گفته شده هیچ گونه مدلی از اندروید باکس سامسونگ تا کنون از سوی این کمپانی کره ای به بازار عرضه نشده است . در صورت وجود هر گونه سوال در مورد راهنمایی و خرید انواع مدل های اندروید باکس با ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

پشتیبانی تکنومال
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • دریانی ۱۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۵ ب٫ظ

    ممنون از مقاله مفید و فوق العادتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *