خرید اندروید باکس در تبریز

اندروید باکس در تبریز

اگر به دنبال خرید اندروید باکس در تبریز هستید . بهترین مدل هارا برای شما فراهم آورده ایم که می توانید از فروشگاه اینترنتی تکنومال که شعبه مرکزی آن در آذربایجان شرقی واقع شده است را تهیه کنید . همچنین تکنومال خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای کلیه هموطنان در سرتاسر ایران فراهم می آورد .

اندروید باکس چیست ؟

همانطور که در مقالات دیگر به آن اشاره شد اندروید باکس ها گجت های هوشمندی هستند که وظیفه هوشمند سازی تلوزیون های معمولی را بر عهده دارند . با اتصال اندروید باکس به تلوزیون شما امکانات بی نظیری را در اختیار شما می گذارد که در قسمت زیر امکاناتی را که شما با خرید اندروید باکس در تبریز خواهید داشت را مفصلا شرح داده ایم .

  • امکان نصب و اجرای اپلیکیشن های اندرویدی از جمله ایناستاگرام و تلگرام و انواع وی پی ان بر روی اندروید باکس
  • با انتخاب مناسب مدل های اندروید باکس برای بازی امکان نصب بازی های پر طرفدار اندرویدی مانند پابجی را بر روی تلوزیون شما فراهم می آورد .
  • امکان انتقال تصویر صفحه گوشی یا تبلت و یا لپ تاب با خرید اندروید باکس در تبریز به صفحه تلوزیون فراهم می آورد .
  • امکان تماشای فیلم در سرویس های نمایشی آنلاین از جمله نتفیلیکس و فیلیمو و نماوا و… برای شما با خرید اندروید باکس در تبریز مهیا خواهد بود
  • با خرید اندروید باکس شما همانند تلفن های همراه با استفاده از مروگر می توانید وب گردی کرده و از دنیای اینترنت لذت ببرید .
  • و بسیاری امکانات متنوع دیگر که با خرید اندروید باکس در تبریز از نمایندگی تکنومال برای شما در دسترس خواهد بود .

امروزه دیگر شبکه های تلوزیونی به دلیل گستردگی در تبلیغات و عدم کیفیت در فیلم های موجود دیگر  محبوبیت گذشته خود را ندارند . اما با محبوبیت روز افزون سرویس های نمایش خانگی نظیر نتفیلیکس یا فیلیمو و یا آپارات با استقبال بی نظیری از سمت خریداران اندروید باکس در تبریز روبرو شده است .

خرید اندروید باکس در تبریز

 

 اندروید باکس ارزان در تبریز

اندروید باکس ها نیز همانند سایر گجت های هوشمند دارای کانفیگ های سخت افزاری متفاوت با عملکرد های متفاوت می باشند . معمولا اندروید باکس های اقتصادی و ارزان مناسب تماشای فیلم و استفاده از سرویس های نمایشی آنلاین و مالتی مدیا مناسب می باشد . برای آشنایی با انواع مدل های اندروید باکس ارزان در تبریز می توانید با مراجعه و  به دسته مربوطه آن ها را مشاهده و اقدام به خرید نمایید .

فروش اندروید باکس در تبریز

همانطور که در بالا به آن اشاره شد خرید اندروید باکس از شرکت های معتبر به دلیل پیچیدگی آن ها در راه اندازی و خدمات پس از فروش اهمیت فراوانی را دارد . بدین منظور هموطنان عزیری که به دنبال خرید اندروید باکس در تبریز می باشند می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی مستقر در آذربایجان شرقی شرکت آتی پرداز صنایع پاسارگاد ( گروه بازرگانی تکنومال ) که به صورت کامل در زمینه فروش اندروید باکس در  تبریز فعالیت می کند اقدام به خرید نمایند .

نمایندگی اندروید باکس در تبریز

همانطور که گفته شد دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی تکنومال در استان آذربایجان شرقی مستقر شده است . شما عزیزان محترم جهت خرید از نمایندگی اندروید باکس در تبریز می توانید حضورا به دفتر شرکت آتی پرداز صنایع پاسارگاد (گروه بازرگانی تکنومال ) مراجعه و یا از طریق سایت ما به آدرس technomall.ir اقدام به ثبت سفارش کنید و بسته سفارش را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

خرید حضوری اندروید باکس در استان آذربایجان شرقی

برای خرید حضوری می بایست با تلفن درج شده در قسمت زیرین این مقاله تماسگرفته و هماهنگی های لازم برای مراجعه و خرید حضوری اندروید باکس خود را انجام دهید . لازم به توضیح است آدرس و شماره تماس دفتر مرکزی واحد فروش فروشگاه اینترنتی تکنومال به شرح زیر می باشد .

  • آدرس : آذربایجان شرقی – مراغه – میدان اوحدی – ساختمان اداری اوحدی – طبقه دوم – واحد یک . کد پستی : 5517753869
  • شماره تماس : 37249720-041

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم مزایای خرید از اندروید باکس در تبریز را برای شما فراهم بیاوریم . اگر چنانچه سوال یا مشاوره ای در زمینه انتخاب بهترین اندروید باکس دارید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی تکنومال در ارتباط باشید .

 

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *