آموزش بروزرسانی فریمور اندروید باکس R69

رام و فریمور اندروید باکس R69

اگر به دنبال بروزرسانی فریمور اندروید باکس R69 خود هستید و یا اینکه اندروید باکس شما دچار مشکلات نرم افزاری شده است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه تعویض رام اندروید باکس R69 را به شما آموزش دهیم . اجرای دقیق روش های گفته شده به طور حتم مشکل شما را حل خواهد کرد .

فریمور چیست ؟

FIRMWARE و یا فریمور که یک فایل میان افزار بین نرم افزار و سخت افزار می باشد و از طریق شرکت سازنده سخت افزار ارائه می شود تا ارتباط با نرم افزار را برقرار کند . همچنین سیستم عامل نیز جزئی از فریمور در دستگاه های اندروید باکس می باشد .


همچنین مشاهده کنید ” روش های حل عدم اتصال به اینترنت در اندروید باکس


اندروید باکس R69

این اندروید باکس که با پردازنده ALLWINNER H3 به بازار عرضه شده است دارای کانفیگ سخت افزاری مناسبی برای تماشای فیلم و امورات مالتی مدیا می باشد که در دسته اندروید باکس ارزان قرار می گیرد . R69 در حافظه های داخلی 8 و 16 گیگابایت و حافظه رم های 1 و 2 گیگابایت تولید و عرضه شده است.

 

چه زمانی بروزرسانی فریمور اندروید باکس R69 احتیاج است ؟

به طور کلی بروزرسانی فریمور یا همان تعویض رام اندروید باکس R69 فقط در موارد خاصی توصیه می گردد . به جز موارد و مشکلاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم هرگز نسبت به بروزرسانی فریمور خود اقدام نکنید .

  • گاهی ممکن است اندروید باکس R69 پس از مدتی استفاده دچار هنگی های پی در پی شود و کاربران خود را اذیت کند . در این صورت ابتدا از طریق تنظیمات یا بوت دستگاه اندروید باکس خود را به تنظیمات کارخانه باز نشانی کنید اگر چنانچه مشکل شما حل نشد نیاز به بروزرسانی فریمور اندروید باکس R69 از طریق آموزش زیر می باشد .
  • گاهی نیز ممکن است دستگاه پس از استارت اولیه در لوگو R69 گیر کند یا به اصطلاح بوت نگردد . در اولین قدم لازم است که اندروید باکس خود را از برق بکشید و دکمه بوت را که در انتهای پورت AV می باشد بگیرید و سپس به برق متصل کنید اگرچنانچه صفحه بوت دستگاه بالا آمد اقدام به ریست فکتوری کنید در غیر این صورت نیاز به تعویض رام اندروید باکس R69 هست.
  • گاهی هم ممکن است بروزرسانی از سمت شرکت سازنده ارائه شود که اپلیکیشن اتو آپدیت این بروز رسانی را نشان ندهد . در این صورت نیز می توانید با آخرین ورژن فریمور اندروید باکس R69 خود را بروزرسانی کنید .
  • گاهی هم در مواردی خاص مشاهده می شود که دستگاه در هنگام اتصال به برق هیچ گونه علائم و نشانه های ظاهری ندارد در این مواقع با وجود احتمال بالای آسیب های سخت افزاری گاهی هم با به هم ریختگی فریمور چنین مشکلی ظاهر می شود که با تعویض رام اندروید باکس R69 قابل حل می باشد .

لوازم مورد نیاز برای تعویض رام اندروید باکس R69

برای بروزرسانی و یا آپدیت فریمور اندروید باکس R69 نیاز است تا یک عدد کابل دوطرفه USB  با دو طرف نرینگی در اختیار داشته باشید . لازم به توضیح است نوع کابل حتما باید از نوع دیتا باشد و در صورت انتخاب کابل نوع پاور مراحل فلش انجام نخواهد شد . همچنین لازم است که کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز در اختیار داشته باشید .

همچنین نیاز است تا فایل های زیر که حاوی نرم افزار LiveSuit v1.11 و رام اندروید باکس R69 را که با پسوند IMG می باشد را دانلود و در قسمتی از کامپیوتر خود ذخیره کنید .


برای دانلود نرم افزار LiveSuit v1.11 کلیک کنید ….

برای دانلود رام اندروید باکس R69  با اندروید 7.1 کلیک کنید ….


مراحل فلش کردن اندروید باکس R69

همانطور که گفته شد نرم افزار و فایل رام را دانلود کرده و از حالت زیپ خارج کنید و نرم افزار LiveSuit را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید . لازم به توضیح است در ادامه مراحل فلش اندروید باکس سعی کنید اندروید باکس را در روی سطح صاف قرار دهید تا از قطع و وصل اتصال کابل جلوگیری شود .

  • پس از اجرای نرم افزار گزینه SELECT IMG را انتخاب کنید
  • سپس از پنجره باز شده به محل ذخیره فایل رام اندروید باکس R69 را که قبلا دانلود کرده اید رفته و فایل با پسوند IMG را انتخاب کنید .
  • پس از انتخاب چند لحظه صبر کنید تا نرم افزار فایل رام را آپلود و شناسایی کند
  • سپس بدون نیاز به اتصال آداپتور دکمه بوت را که در انتهای پورت AV  جایگذاری شده است را با یک دست به صورت ثابت نگه دارید .
  • با دست دیگر اتصال بین اندروید باکس و کامپیوتر را از طریق کابل برقرار کنید .
  • بعد از چند ثانیه نرم افزار اندروید باکس را شناسایی نموده و فلش را اتوماتیک وار شروع خواهد کرد
  • اجازه دهید تا مراحل فلش به صورت صد درصد تکمیل گردد که پس از آن بدون نیاز به کار خاصی می توانید از کامپیوتر جدا و به تلوزیون متصل کنید .

فریمور اندروید باکس R69

کلام آخر

اگر پس از انجام مراحل فوق موفق به بروز رسانی فریم ویر اندروید باکس R69 خود نشدید می توانید با تیم پشتیبانی تکنومال در تماس باشید و به ترین راهنمایی را از جانب ما دریافت کنید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *