آموزش اجرای بازی ps2 در اندروید باکس

آموزش اجرای بازی ps2 در اندروید باکس

اگر به دنبال اجرای بازی ps2 در اندروید باکس هستید تا انتهای این مقاله همراه تیم تکنومال باشید تا راحت ترین راه اجرای بازی پلی استیشن 2 در اندروید باکس را در اختیار شما قرار دهیم . تا دستگاه اندروید باکس خود را به یک دستگاه و کنسول بازی همه کاره تبدیل کنید .

اندروید باکس چیست ؟

این گجت های هوشمند که طراحی کوچک و جمع و جور معمولا در ابعاد اندازه یک کف دست دارند به راحتی به هر نوع نمایشگری اعم از تلوزیون های معمولی و … متصل می شوند و امکاناتی فراتر از یک تلوزیون هوشمند را با قیمت خیلی کمتر در اختیار شما قرار می دهند که از جمله امکانات اندروید باکس می توان به امکان نصب و اجرای اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی اشاره کرد.

کدام مدل ها برای اجرای بازی ps2 در اندروید باکس مناسب هستند ؟

همچنین از قابلیت های دیگر تجهیزات اندرویدی از جمله اندروید باکس ها می توان به توانایی اجرای بازی ps2 در اندروید باکس بر روی اپلیکیشن های شبیه ساز اشاره کرد . اما اشاره به این نکته ضروری است که برای اجرای بازی های اندرویدی و یا پلی استیشن 2 باید دستگاه اندروید باکس شما از کانفیگ سخت افزاری مناسبی برخوردار باشد به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از مدل های اندروید باکس برای بازی به این منظور استفاده کنید .

به طور خلاصه دستگاه های اندروید باکسی که از سری پردازنده های املاجیک s922x استفاده می کنند برای این منظور مناسب هستند . علاوه بر آن پردازنده های سری s905 x4 و راکچیپ 3566 برای مقاصد گیمینگ اندرویدی مناسب می باشند اما در اجرای بازی ps2 در اندروید باکس مجهز به این تراشه ها ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشند .

همچنین پیشنهاد می کنیم مدل انتخابی شما برای مقاصد گیمینگ چه اندرویدی و چه اجرای بازی پلی استیشن 2 در اندروید باکس دارای حافظه رم با ظرفیت ذخیره سازی 4 گیگابایت و بالاتر را داشته باشد .

آموزش اجرای بازی ps2 در اندروید باکس

آموزش اجرای بازی ps2 در اندروید باکس

برای اجرای بازی پلی استیشن 2 در اندروید باکس لازم است تا از برنامه های شبیه ساز برای این منظور استفاده کنید . زیرا اندروید باکس ها فقط می توانند اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی را با پسوند apk شناسایی و نصب کنند . برای شبیه سازی برنامه های بسیار زیادی وجود دارد اما در کمال ناباوری بعضی از این برنامه ها حتی بر روی اندروید باکس نصب نشد !!!

بهترین برنامه با قابلیت شبیه سازی بازی های پلی استیشن 2 بر روی اندروید باکس اپلیکیشن play! می باشد که به راحتی نصب و قابل اجرا می باشد . برای یافتن این برنامه گوگل پلی دستگاه خود را باز کرده و عبارت ps2 را جستجو کنید و صفحه برنامه play! را باز و آن را دانلود و نصب کنید . همچنین از لینک  مستقیما می توانید آن را دانلود کنید .

پس از نصب کافیست به سراغ فایل های بازی مورد نظر بروید و در فایل های بازی فایل مورد نظر را که با پسوند .bin  می باشد را انتخاب کنید . سپس خود دستگاه از شما می خواهد تا اجرای بازی را با برنامه مورد نظر انتخاب کنید . در این مرحله کافیست برنامه ای که از پیش نصب کردیم را انتخاب کنید تا بازی اجرا گردد.

کنترلر ها در اجرای بازی پلی استیشن 2 در اندروید باکس

برای ادامه مراحل بازی نیاز است که دسته بازی خود را به دستگاه متصل کنید . برای این منظور پیشنهاد می کنیم دسته بازی اندروید باکس را تهیه کنید و یا اینکه اگر از دسته بازی دیگری استفاده می کنید آن را از طریق آموزش زیر به اندروید باکس خود متصل کنید .


برای مشاهده مقاله “ چگونه دسته بازی را به اندروید باکس متصل کنیم ؟ ” کلیک کنید ….


البته این نکته را نیز باید بگویم که این مقاله فقط در مورد یکی از انواع گیم هایی بود که بر روی اندروید باکس ها میتوان اجرا کرد.شما میتوانید انواع گیم ها و بازی های اندرویدی را دانلود کرده و بر روی اندروید باکس خود نصب کنید و از اجرای ان لذت ببرید.

کلام آخر

در پایان اگر سوالی در مورد آموزش اجرای بازی ps2 در اندروید باکس دارید و یا اینکه راه حل بهتری را برای اجرا بازی پلی استیشن 2 در اندروید باکس سراغ دارید تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید .

پشتیبانی تکنومال
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *