آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس h96 max rk3318

فریمور اندروید باکس h96 max rk3318

امروز در این مقاله آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس h96 max rk3318 را برای شما قرار داده ایم . هر آن چیزی که به دنبال آن از آموزش فلش اندروید باکس h96 max rk3318 برای رفع هنگی و مشکلات نرم افزاری و یا آپدیت سیستم عامل این اندروید باکس هستید در این مقاله برای شما فراهم کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .


همچنین برای مشاهده مقاله ” با جدیدترین اندروید باکس های سال 2022 آشنا شوید !!! ” کلیک کنید …..


فریمور چیست ؟

فریمور که در سایت های خارجی با کلمه firmware معرفی می گردد . یک عامل نرم افزاری است که برای مدیریت سخت افزار بر روی اندروید باکس نصب شده است و سیستم عامل نیز جزئی از فریم ویر می باشد . و تغیر در فریم ویر که به عوامل زیادی بستگی دارد موجب ایجاد مشکلاتی در کارکرد طبیعی اندروید باکس می گردد.

مشکلات قابل حل با آپدیت فریمور اندروید باکس h96 max rk3318

در هنگام به هم ریختگی فریمور اندروید باکس h96 max rk3318 با مشکلات زیر روبرو می شویم که با آپدیت یا فلش می توان آن را حل کرد .

  1. دستگاه دچار هنگی مکرر می شود و حتی در بعضی مواقع داغی بیش از حد روی بدنه به دلیل فشار زیاد روی پردازنده نیز دیده می شود .
  2. در هنگام اتصال به برق دستگاه اندروید باکس هنگام بوت در لوگو h96 گیر می کند
  3. دستگاه در حین کار خود به خود ریبوت می گردد
  4. در بعضی مواقع حتی دستگاه هیچ گونه علائم ظاهری نیز نداشته باشد با آپدیت فریمور اندروید باکس h96 max rk3318 قابل حل می باشد .

همچنین با توجه به ارائه اندروید ده برای این سری اگر چنانچه قصد ارتقا سیستم عامل یا ورژن اندروید دستگاه خود را دارید از طریق این روش قابل انجام می باشد .

دلایل ایجاد مشکلات در فریمور

عوامل زیادی وجود دارد که سبب به هم ریختگی در فریمور اندروید باکس h96 max rk3318 می گردد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سعی در تغیر یا حذف فایل های سیستمی اندروید باکس
  2. آپدیت یا بروزرسانی ناموفق
  3. نصب اپلیکیشن ها و بازی ها از منابع نامعتبر
  4. ویروسی شدن دستگاه اندروید باکس
  5. تکمیل ظرفیت حافظه داخلی دستگاه

آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس h96 max rk3318

معمولا آپدیت فریمور اندروید باکس ها از طریق دو صورت انجام می پذیرد :

  1. اتو آپدیت یا OTA
  2. از طریق کامپیوتر

در اولین روش معمولا فایل مربوطه به روی هارد یا فلش یا رم بارگذاری می گردد و با ورود به بوت دستگاه می توان آن را نصب کرد . اما به دلیل اینکه در بعضی از مشکلاتی که برای دستگاه به وجود می آید امکان ورود به بوت وجود نخواهد داشت بنابراین در این مقاله نیز فقط آموزش بروزرسانی فریمور از طریق کامپیوتر را برای شما ارائه خواهیم داد .

برای خرید و اطلاع از قیمت اندروید باکس در فروشگاه تکنومال کلیک کنید

لوازم و تجهیزات مورد نیاز

برای بروز رسانی و آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3318 لوازم جانبی زیر مورد نیاز است .

  1. رایانه یا کامپیوتر شخصی (سیستم عامل ویندوز )
  2. کابل USB از نوع دیتا با دو طرف نرینگی ( در انتخاب کابل دقت کنید که حتما از نوع دیتا باشد در غیر اینصورت کامپیوتر دستگاه شما را شناسایی نمی کند )
  3. خلال دندان یا کبریت

روش انجام کار

لطفا مراحلی که در زیر به آن اشاره شده است به دقت انجام شود در صورت اشتباه یا قطعی در هر مرحله می تواند منجر به آسیب های سخت افزاری گردد.

برای بروزرسانی فریمور دو فایل وجود دارد که در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم . نرم افزار FACTORY TOOLS که مختص آپدیت فریمور اندروید باکس های راکچیپ می باشد باید به روی کامپیوتر شما نصب گردد . همچنین فایل دوم که همان فایل فلش یا فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3318 می باشد با توجه به نسخه مورد نظر شما دانلود و در قسمتی از هارد درایو کامپیوتر ذخیره فرمایید .

رام اندروید باکس h96 max rk3318


برای دانلود نرم افزار FACTORY TOOL  و فریمور اندروید 10 اندروید باکس H96 MAX RK3318 کلیک کنید

برای دانلود نرم افزار FACTORY TOOL  و فریمور اندروید 9 اندروید باکس H96 MAX RK3318 کلیک کنید


همانطور که گفته شد لینک های فوق دارای دو نوع فایل اصلی می باشد . نرم افز FACTORY TOOLS را  اجرا کرده و فایل فریمور یا رام اندروید باکس  h96 rk3318 که با پسوند IMG میباشد در محلی از کامپیوتر خود ذخیره کنید .

پس از اجرا نرم افزار کلیه نوشته های نرم افزار به صورت چینی می مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آیکون زیر می توان زبان نرم افزار را به انگلیسی تغیر داد.

آپدیت فریم ویر اندروید باکس H96 MAX RK3318

 

برای آپدیت یا فلش فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3318 کافیست از طریق منو یا آیکون زیر فایل IMG را که قبلا در کامپیوتر خود ذخیره کرده بودید بر روی نرم افزار آپلود کنید

فریم ویر اندروید باکس H96 MAX RK3318

پس از آنکه فایل فریمور به روی نرم افزار بار گذاری گردید مطابق تصویر زیر دکمه RUN را بزنید . ممکن است بارگذاری فریم ویر چند ثانیه به طول بیانجامد .

فریم ویر اندروید باکس h96 max rk3318

پس از آنکه نرم افزار آماده شد کافیست به تریب زیر اندروید باکس را به کامپیوتر خود متصل کنید .

  1. در انتهای پورت AV دکمه بوت قرار داده شده است با استفاده از چوب کبریت یا خلال دندان آن دکمه را چند بار فشار دهید تا به موقعیت آن مسلط باشید
  2. برای انجام کار اندروید باکس را حتما بر روی سطح صاف کنار پورت USB 2.0 کامپیوتر خود قرار دهید
  3. با یک دست با استفاده از چوب کبریت دکمه بوت را فشار دهید و به صورت ثابت نگه دارید به صورتی که لحظه ای رها نگردد.
  4. در حالتی که دکمه بوت را نگه داشتید اتصال بین اندروید باکس از طریق اولین پورت USB و کامپیوتر را با کابل دیتا برقرار کنید
  5. اگر مراحل بالا را درست انجام داده باشید کامپیوتر دستگاه را شناسایی می کند و شروع به فلش اندروید باکس H96 MAX RK3318 می کند .
  6. پس از آنکه مراحله بروز رسانی فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3318 به صد درصد رسید می توانید دستگاه را از کامپیوتر جدا کنید .

نکات قابل توجه

در طول مراحل انجام کار نیازی به اتصال آداپتور به دستگاه اندروید باکس شما نمی باشد . همچنین چنانچه اندروید باکس پس از مراحل فوق توسط اندروید باکس شناسایی نگردید در نوع کابل خود دقت کنید که حتما از نوع دیتا باشد . چنانچه از نوع کابل مطمئن بودید و طی چندین بار سعی در نصب رام اندروید باکس H96 MAX RK3318 موفق نبودید ممکن است DDR یا رم آسیب دیده باشد .

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که با گذشت زمان و باتوجه به مدل اندرویدباکستان ممکن است لینک های موجود در این مقاله منقضی شده باشند پس در هر زمانی که این مقاله را میخوانید به این نکته توجه داشته باشید که نسخه بروز را دانلود کرده و بر روی دستگاه نصب کنید.

کلام آخر

در پایان اگر چنانچه سوالی در مورد آموزش آپدیت فریمور اندروید باکس H96 MAX RK3318 یا مشکلات مربوط به رام اندروید باکس H96 MAX RK3318 دارید با ما در میان بگذارید .

 

پشتیبانی تکنومال
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • سعید خانی ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۵:۵۰ ب٫ظ

    در دستگاه من بعد از اتصال و شناسایی دستگاه خطای prepare idb fail می دهد!!!!! چیکار میتونم بکنم؟!!

    • پشتیبانی تکنومال ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱:۰۲ ب٫ظ

      با سلام و احترام
      با ورژن های دیکه فلش تولز روی کامپیوتر دیگه امتحان کنید اگه نشه احتمال آسیب سخت افزاری ddr وجود داره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *